Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17751
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУстінова, Тетяна-
dc.date.accessioned2020-06-01T12:51:29Z-
dc.date.available2020-06-01T12:51:29Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 792.82:78.071.1-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17751-
dc.description.abstractОписано основні естетико-хореографічні особливості балету «Весна священна». Висвітлено естетичні, музичні, пластично-образні та художньо-виражальні засоби балету, прослідковано процес зародження новаторського стилю в хореографії. Обґрунтовано зв’язок музичного матеріалу з фольклорними зразками української народної творчості. Підкреслено значимість синтезу мистецтв, зокрема хореографічного, музичного та образотворчого. Виявлено, що у зверненні до архаїчної культури, вічних істинних цінностей, відображенні природної пластики та внутрішніх емоцій полягає актуальність балету вже понад століття. Ключові слова: хореографія, пластика, балет, музика, композитор, фольклор, новаторський.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.relation.ispartofseriesФілософські науки;№11 (384)-
dc.subjectхореографіяuk_UK
dc.subjectпластикаuk_UK
dc.subjectбалетuk_UK
dc.subjectмузикаuk_UK
dc.subjectкомпозиторuk_UK
dc.subjectфольклорuk_UK
dc.subjectноваторськийuk_UK
dc.titleХудожньо-естетичні новації у творчості І. Стравінського (на прикладі балету «Весна священна»)uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філософські науки", 2018, №11 (384)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ustinova.pdf872,2 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.