Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17743
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалита, Тетяна-
dc.contributor.authorЗаряжко, Тетяна-
dc.date.accessioned2020-06-01T12:07:53Z-
dc.date.available2020-06-01T12:07:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 339.166.5: 005.336.4:130.2-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17743-
dc.description.abstractСтаттю присвячено розкриттю філософсько-культурологічним питанням розвитку креативної економіки України; розглянуті статистичні дані за 2005–2014 роки та експортна стратегія України на 2017–2021 роки. Зазначені основні фактори та галузі креативної економіки. Методологія дослідження полягає у використанні сукупності методів: системний, соціокультурний підхід, фундаментальні положення теорії й історії культури управління. Використано загальнонаукові й міждисциплінарні методи дослідження: аналіз і синтез, індукція і дедукція, порівняння, узагальнення, формалізація. Відповідно до концепції Г. Шульце «суспільство переживань» розглянуто залежність факторів креативної економіки, які формують запит та впливають на розвиток бажань та потреб споживачів. Наукова новизна дослідження полягає у розгляді креативної економіки з позиції образу, символів, як елементів культури, які уособлюють в собі питання бренду, та розгляд інтелектуальності, мислення індивідів, як результату товарів/послуг ІТ сектору. Таким чином, у проведенному дослідженні було зроблено спробу синтезу економічної теорії, теорії і практики менеджменту з прикладною культурологією. Розглянуто динаміку творчих товарів України 2005-2014 роки, та експортну стратегія України на 2017-2021 роки. Тенденції розвитку демонструють збільшення виробництва в галузях пов’язаних з ІТ сектором, і подальшою реалізацією креативності, саме через новітні технології.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.relation.ispartofseriesФілософські науки;№11 (384)-
dc.subjectкреативна економікаuk_UK
dc.subjectекономіка знаньuk_UK
dc.subjectтретя хвиляuk_UK
dc.subjectсуспільство переживаньuk_UK
dc.subjectінтелектуальна працяuk_UK
dc.subjectтворчі товари/послугиuk_UK
dc.titleКреативна економіка у контексті теорій постіндустріального суспільства: культурологічний підхідuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філософські науки", 2018, №11 (384)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kalita.zaryazhko.pdf988,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.