Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17648
Назва: Культура звукоряду в кінематографі
Автори: Костилєва, Олена
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 11-тра-2020
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: звук
фільм
шуми
види шумів
функції шумів
звукове кіно
німе кіно
Серія/номер: Філософські науки;№ 10 (383)
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито специфіку і систематизовано дані про види, функції і роль шумів у звуковому кіно із перших днів появи звукового кіно дотепер, що має суттєве значення для практики звукового вирішення кінофільму. В художній творчості і медійному виробництві XX-XXI століть роль шумів не викликає сумніву. Так як із звукових категорій шум є найбільш універсальним елементом, що не вимагає пояснень або перекладу, він завжди гранично конкретний, він точно відображає предмет або явище як воно є, а не просто символізує його, як це роблять мова і музика. І в цьому його головна відмітна особливість і прерогатива – давати найбільш повне уявлення про навколишній (або конструйований) світ і можливості його звукового пізнання. Людина прагне усвідомити онтологію шуму і його гносеологічні якості не тільки в житті, але і в мистецтві, в якому зв’язок шуму з реальністю неодмінно залишається.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17648
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філософські науки", 2018, №10 (383)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kostylyeva.pdf245,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.