Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17532
Назва: Корпоративна культура як чинник зростання конкурентоспроможності підприємства
Автори: Громко, Л.
Бібліографічний опис: Громко, Л. Корпоративна культура як чинник зростання конкурентоспроможності підприємства. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 531-533
Дата публікації: 2020
Дата внесення: 14-кві-2020
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: конкурентоспроможність підприємства
корпоративна культура
Короткий огляд (реферат): Досліджено корпоративну культуру як чинник зростання конкурентоспроможності підприємства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17532
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gromko 531-533.pdfGromko251,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.