Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17512
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРожко, Н.-
dc.date.accessioned2020-04-14T10:07:13Z-
dc.date.available2020-04-14T10:07:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРожко, Н. Дослідження концептуальних особливостей цінностей товару на ринку овочів та фруктів. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 483-486uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17512-
dc.description.abstractДосліджено концептуальні особливості цінностей товару на ринку овочів та фруктівuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectспоживча цінність товаруuk_UK
dc.subjectринок овочів та фруктівuk_UK
dc.titleДослідження концептуальних особливостей цінностей товару на ринку овочів та фруктівuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
Розташовується у зібраннях:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozhko 483-486.pdfRozhko255,87 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.