Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17382
Назва: Revisiting research on grammatical gender acquisition by russian-speaking children with developmental language disorder
Інші назви: Перегляд досліджень щодо опанування граматичного роду російськомовними дітьми із загальним недорозвиненням мовлення
Автори: Ogneva, Anastasiia
Огнєва, Анастасія
Бібліографічний опис: Ogneva, A. Revisiting research on grammatical gender acquisition by russian-speaking children with developmental language disorder / A. Ogneva // East European Journal of Psycholinguistics / Lesya Ukrainka Eastern European National University. – Lutsk, 2019. – Volume 6, Number 1 – P. 58-64.
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 7-кві-2020
Видавництво: Lesya Ukrainka Eastern European National University
Теми: Developmental Language Disorder (DLD)
grammatical gender
acquisition
Russian
загальне недорозвинення мовлення (ЗНМ
граматичний рід
опанування
російська мова
Серія/номер: Volume 6;Number 1
Короткий огляд (реферат): Although both Developmental Language Disorder (DLD) and grammatical gender acquisition have been the focus of scientific interest for decades, a few research has been conducted in order to explore how DLD Russian-speaking children acquire this linguistic category. One of the main reasons for this is the difficulty of recruiting DLD children as we still cannot reliably identify these children. Previous studies claim that typically developing children acquire grammatical gender at about 3-4 years of age, but have difficulties with neuter gender up to 6 years of age. This brief report aims at providing the theoretical background of a research in process. The review deals with the issue of grammatical gender acquisition by Russian-speaking children diagnosed with DLD. Specifically, this paper reviews i) the main findings of studies on gender acquisition in typically developing Russian-speaking children, ii) the.Не дивлячись на те, що загальне недорозвинення мовлення (ЗНМ) та опанування граматичного роду перебувають у центрі наукових досліджень упродовж десятиліть, недостатньо уваги було приділено дослідженню того, як російськомовні діти із ЗНМ опановують цю граматичну категорію. Однією з головних причин цього є труднощі у відборі дітей із ЗНМ, оскільки ми все ще не вміємо добре ідентифікувати таких дітей. У попередніх дослідженнях йдеться про те, що діти, які розвиваються типово опановують граматичний рід приблизно у віці 3–4 років, але мають труднощі з середнім родом аж до 6 років. Метою статті є забезпечення теоретичного підґрунтя дослідження. Статтю присвячено проблемі засвоєння граматичного роду російськомовними дітьми з діагнозом ЗНМ. Зокрема фокус уваги зосереджено на: а) провідних результатах досліджень у галузі опанування категорії роду російськомовними дітьми з типовим розвитком; б) результатах досліджень того, як оперують граматичним родом російськомовні діти із загальним недорозвиненням мовлення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17382
ISSN: 2313-2116
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:East European Journal of Psycholinguistics, 2019, Volume 6, Number 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
202_EEJPL_6_1_2019_.pdf343,52 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.