Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17313
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШепелюк, І.-
dc.date.accessioned2020-03-23T12:38:21Z-
dc.date.available2020-03-23T12:38:21Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationІнноваційний розвиток та безпека підприємства в умовах неоіндустріального суспільства: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (25 жовтня 2018 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2018. - С. 168-170uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17313-
dc.description.abstractДосліджено споживача та його поведінку в системі маркетингуuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectспоживачuk_UK
dc.subjectсистема маркетингуuk_UK
dc.titleСпоживач та його поведінка в системі маркетингуuk_UK
dc.title.alternativeConsumer and his behavior in the marketing systemuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
Розташовується у зібраннях:Інноваційний розвиток та безпека підприємства в умовах неоіндустріального суспільства (2018)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shepelyuk 168-170.pdfShepelyuk421,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.