Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17175| Title: | Навчальна практика з ботаніки |
| Authors: | Кузьмішина, Ірина Іванівна Коцун, Лариса Олександрівна Коцун, Борис Борисович |
| Bibliographic description (Ukraine): | Навчальна практика з ботаніки : методичні рекомендації до проходження комплексної (зоолого-ботанічної) практики з ботаніки для студентів 2 курсу спеціальностей 091 "Біологія", 014 "Середня освіта (Біологія)" біологічного факультету / уклад. І. І. Кузьмішина, Л. О. Коцун, Б. Б. Коцун ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, Кафедра ботаніки і методики викладання природничих наук. – Луцьк: Вежа-Друк, 2019. – 42 с. |
| Issue Date: | 2019 |
| Date of entry: | 2-Mar-2020 |
| Publisher: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки |
| Keywords: | ботаніка навчальна практика мохоподібні плауноподібні хвощеподібні папоротеподібні голонасінні покритонасінні |
| Abstract: | Мета навчальної ботанічної практики: сформувати у студентів уявлення про типових представників місцевої флори відділів мохоподібних, плауноподібних, хвощеподібних, папоротеподібних, голонасінних, покритонасінних, ознайомити з методиками проведення ботанічних досліджень. Основні завдання навчальної ботанічної практики – закріплення студентами базових знань з анатомії й морфології рослин, систематики спорових та насінних рослин, отримання базових знань щодо біологічних особливостей типових представників місцевих спорових та насінних рослин, навичок польової ботанічної роботи; ознайомлення з прийомами камеральної обробки зібраного матеріалу, оформлення звіту і ведення наукової документації. |
| URI: | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17175 |
| Content type: | Methodical recommendations |
| Appears in Collections: | Навчально-методичні матеріали (FB) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| комплексна практика_2к_18.pdf | 1,3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.