Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17136
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPavlischina, N. M.-
dc.date.accessioned2020-02-26T07:55:13Z-
dc.date.available2020-02-26T07:55:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationPavlischina N. M. Individualisierung der werbung durch targeting / N. M. Pavlischina // Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2019 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2019. – С. 662-663.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17136-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.titleIndividualisierung der werbung durch targetinguk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
Розташовується у зібраннях:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pavlischina 662-663.pdfІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ РЕКЛАМИ ЧЕРЕЗ ЦАРГЕТИНГ304,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.