Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17101
Назва: Особливості маркетингової політики на сучасному етапі розвитку світової економіки
Автори: Кривенко, Я. В.
Бібліографічний опис: Кривенко Я. В. Особливості маркетингової політики на сучасному етапі розвитку світової економіки / Я. В. Кривенко // Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2019 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2019. – С. 598-601.
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 23-лют-2020
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: Маркетингова політика
Світова економіка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17101
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Krivenko 598-601.pdfОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ СВІТОВОЇ ЕКОНОМІКИ565 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.