Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17089
Назва: Теоретичні засади маркетингового менеджменту на підприємстві
Автори: Дибчук, Л. В.
Валевський, В. І.
Бібліографічний опис: Дибчук Л. В., Валевський В. І. Теоретичні засади маркетингового менеджменту на підприємстві / Л. В. Дибчук, В. І. Валевський // Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2019 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2019. – С. 568-571.
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 23-лют-2020
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: теоретичні засади
маркетинговий менеджмент
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17089
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dybchuk 568-571.pdfТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ503,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.