Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16793
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦарук, Н. Г.-
dc.date.accessioned2020-02-04T11:39:57Z-
dc.date.available2020-02-04T11:39:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЦарук Н. Г. Методичні аспекти обліку витрат підприємства на рекламу в інтернеті / Н. Г. Царук // Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2019 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2019. – С. 248-250.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16793-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectметодичні аспектиuk_UK
dc.subjectоблік витрат підприємстваuk_UK
dc.titleМетодичні аспекти обліку витрат підприємства на рекламу в інтернетіuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
Розташовується у зібраннях:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tsaruk 248-250.pdfМЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОБЛІКУ ВИТРАТ ПІДПРИЄМСТВА НА РЕКЛАМУ В ІНТЕРНЕТІ538,2 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.