Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16724
Назва: Застосування моделі трикутника Карпмана в екологічному маркетингу
Автори: Яричевська, Я. І.
Косар, Н. С.
Бібліографічний опис: Яричевська Я. І., Косар Н. С. Застосування моделі трикутника Карпмана в екологічному маркетингу / Я. І. Яричевська, Н. С. Косар // Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2019 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2019. – С. 80-83.
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 29-січ-2020
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: Трикутник Карпмана
Екологічний маркетинг
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16724
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yarychevskaya 80-83.pdfЗАСТОСУВАННЯ МОДЕЛІ ТРИКУТНИКА КАРПМАНА В ЕКОЛОГІЧНОМУ МАРКЕТИНГУ576,43 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.