Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 32 (час пошуку: 0.002 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract201829-лип-2020Товарна політика ПрАТ «Рівне-борошно» в контексті концепції інтегрованого маркетингуГонтаренко, Н. А.; Ющук, М. І.; Хоменчук, Д. В.
Conference Abstract201829-лип-2020Проблеми, що можуть виникнути під час вибору товару індустріальним споживачемГромова, О. Є.; Євтухівський, І. В.; Геліч, Я. В.; Голбан, М. В.
Conference Abstract201829-лип-2020Протидія дискримінації в рекламі як елемент соціально-етичного маркетингуГонтаренко, Н. А.; Хоменчук, Д. В.; Хильчук, Е. В.
Conference Abstract201829-лип-2020Реклама як невід’ємного елементу успішної комерційної діяльності підприємстваВишневська, О. А.
Conference Abstract201829-лип-2020Гнучкий кадровий менеджмент як основа ефективного управління підприємствомДибчук, Л. В.; Драбовський, А. Г.
Conference Abstract201829-лип-2020Проблеми розвитку інноваційних технологій в УкраїніГромова, О. Є.; Таранюк, І. В.; Ярова, М. В.
Conference Abstract201829-лип-2020Вплив референтних груп на поведінку споживачівГромова, О. Є.; Добридень, А. А.; Пастушенко, В. В.
Conference Abstract201829-лип-2020Роль маркетингового менеджменту в управлінському процесіГолець, О. В.; Коваль, С. І.
Conference Abstract201829-лип-20204Р – маркетинг мікс для бренда ZIAJAГрінченко, Ю. Л.; Пендріков, С. І.
Conference Abstract201815-вер-2020Продакт плейсмент в системі корпоративного менеджментуПчелянська, Г. О.; Почапський, В. Р.