Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18193
Назва: Вплив референтних груп на поведінку споживачів
Автори: Громова, О. Є.
Добридень, А. А.
Пастушенко, В. В.
Бібліографічний опис: Громова О. Є., Добридень А. А., Пастушенко В. В. Вплив референтних груп на поведінку споживачів . Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (28 листопада 2018 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2018. – С . 35-36
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 29-лип-2020
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18193
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2018)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник Луцьк-35-36.pdf2,19 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.