Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1643
Title: Фрейми „Природа” і „Людина” як засіб зображення побуту людей у літературно-художньому дискурсі (на матеріалі твору Е. Штріттматтера „Чудодій”)
Authors: Козак, Софія Веніамінівна
Kozak, Sofia V.
Bibliographic description (Ukraine): Козак, С. В. Фрейми "Природа" і "Людина" як засіб зображення побуту людей у літературно-художньому дискурсі (на матеріалі твору Е. Штріттматтера "Чудодій") / С. В. Козак // Науковий вісник Волинського державного університету ім. Лесі Українки / Волин. держ. ун-т ім. Лесі Українки ; відп. ред.: В. К. Баран, М. В. Моклиця. - Луцьк, 2005. - № 6. - С. 213-218. - Бібліогр.: 6 Козак, С. В.
Issue Date: 2005
Date of entry: 22-Jul-2013
Publisher: Волинський державний університет імені Лесі Українки
Keywords: антрополінгвістика
когнітивна лінгвістика
концепт
лексична одиниця
літературно-художній дискурс
термінал
термінальний елемент
фрейм
фреймова структура
anthropological linguistics
cognitive linguistics
concept
lexical unit
belles-lettres discourse
terminal
terminal element
frame
frame structure
Frames "Nature" and "Man" as a means of representation of people's every day life in the belles-lettres discourse
Abstract: Розглядається поняття фрейму в літературно-художньому дискурсі та аналізується взаємодія фреймів "Природа" і "Людина" в зображенні повсякденного життя людей у творі німецького письменника Ервіна Штріттматтера "Чудодій". In the present article the term "frame" in the belles-lettres discourse is considered and the interaction between the frames "Nature" and "Man" in the representation of people’s everyday life in the novel of the German writer Erwin Strittmatter "The Magician" is analysed.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1643
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FIF)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf9,61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.