Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16391
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПечерських, Володимир-
dc.date.accessioned2019-10-03T14:08:56Z-
dc.date.available2019-10-03T14:08:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПечерських В. Аналіз методик психолого-педагогічного супроводу фізичного реабілітування осіб із патологіями хребта / Володимир Печерських //Педагогічний часопис Волині. - № 2(13), 2019. - с. 145-149-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16391-
dc.description.abstractХребет є основою людського організму, певним стрижнем, від стану якого залежить здоров’я всього організму. Зокрема, досить актуальною у сучасних умовах є проблема фізичного реабілітування осіб із порушеннями опорно-рухового апарату. Мета дослідження: проаналізувати методики психолого-педагогічного супроводу фізичного реабілітування осіб із патологіями хребта. Матеріал і методи дослідження: медикаментозна терапія, різноманітні фізіотерапевтичні методи лікування, методи заохочення, профілактики, лікування/втручання і реабілітації. Диференційований діагноз болей у спині починається з клінічного обстеження, у результаті якого оцінюється осанка, вивчається положення плечового поясу і тазу (порівнюється рівень плечових суглобів, лопаток, наявність бічних викривлень тазу), різноманітні відхилення лінії хребта від вертикальної і форма спини (деформація за типом кіфозу чи лордозу або ж відсутність фізіологічних кіфозів/лордозів). Результат дослідження. Встановлено, що організація процесу психолого-педагогічного супроводу осіб із патологіями хребта повинна бути спрямована першочергово на усунення симптомів за допомогою доступних і ефективних методів і методик психолого-педагогічного супроводу фізичного реабілітування осіб із патологіями хребта, зокрема на формування розуміння ролі фізичного реабілітування в розвитку особистості, мотиваційно-ціннісного ставлення до фізичного реабілітування, скерованість на здоровий спосіб життя, фізичне вдосконалення і самовиховання; формування системи знань з фізичної реабілітації, необхідних у процесі життєдіяльності, фізичному вихованні людей патологіями хребта; оволодіння системою практичних умінь і навичок в організації реабілітаційного простору та його оснащенні в закладах освіти, де виховуються та навчаються особи із порушенням опорно-рухового апарату, зокрема, із патологіями хребта.The spine is the basis of the human body, a specific core, from which the health of the whole body depends on the state. In particular, in today's conditions, the problem of physical rehabilitation of persons with musculoskeletal disorders is quite actual. The purpose of the research: to analyze methods of psychological and pedagogical support of physical rehabilitation of persons with spinal pathologies. Material and methods of research: medical therapy, various physiotherapeutic methods of treatment, methods of encouragement, prevention, treatment / intervention and rehabilitation. A differentiated diagnosis of back pain begins with a clinical examination, which evaluates the posture, examines the position of the shoulder girdle and pelvis (compares the level of shoulder joints, shoulder blades, the presence of lateral distortions of the pelvis), various deviations of the spine from the vertical and the form of the back (deformation by type of kyphosis or lordosis or lack of physiological kyphosis / lordosis). The result of the study. It was established that the organization of the process of psychological and pedagogical support of persons with spinal pathologies should be aimed primarily at eliminating the symptoms with the help of accessible and effective methods and techniques of psychological and pedagogical support of physical rehabilitation of persons with spinal pathologies, in particular, for forming an understanding of the role of physical rehabilitation in the development of personality, motivational-value relation to physical rehabilitation, orientation to a healthy lifestyle, physical perfection and self-education; formation of a system of knowledge of physical rehabilitation, necessary in the process of life, physical education of people with pathologies of the spine; mastering of the system of practical skills and skills in the organization of rehabilitation space and its equipment in educational institutions, where educated and trained persons with impaired locomotor apparatus, in particular, with pathologies of the spine.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.relation.ispartofseriesАктуальні питання теорії і практики спеціальної освіти та соціальної роботи;5-
dc.subjectметодикаuk_UK
dc.subjectmethodologyuk_UK
dc.subjectсупровід-
dc.subjectпринципи супроводу-
dc.subjectметодики психолого-педагогічного супроводу-
dc.subjectmaintenance-
dc.subjectprinciples of support-
dc.subjectmethods of psychological and pedagogical support-
dc.subjectphysical rehabilitation-
dc.subjectpersons with pathologies of the spine-
dc.subjectфізичне реабілітування-
dc.subjectособи з патологіями хребта-
dc.titleАналіз методик психолого-педагогічного супроводу фізичного реабілітування осіб із патологіями хребтаuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2019, № 2(13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
145-149.pdf375,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.