Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16374
Назва: Самодостатність особистості у контексті концепції освіти дорослих
Інші назви: Self-sufficiency of the individual in the context of adult education
Автори: Кучай, Тетяна
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 3-жов-2019
Теми: самодостатність особистості, дорослий, індивідуально-психологічні властивості особистості, освіта дорослих
self-sufficiency of an individual, adult, individual-psychological properties of personality, adult education
Серія/номер: Теоретико-методологічні аспекти освіти в контексті розвитку суспільства;3
Короткий огляд (реферат): Освіта дорослих постає викликом новочасному суспільству, формуючи посилені вимоги до підготовки фахівців в умовах конкурентного ринку праці. Мета дослідження. Представлена стаття передбачає започаткування дискусії щодо значимості самодостатності особистості у становлення дорослого як фахівця у контексті концепції освіти дорослих. Методи дослідження. Досягнення мети дослідження уможливило використання загальнотеоретичного методу наукового дослідження, зокрема аналізу термінологічного апарату психолого-педагогічних та соціально-філософських джерел наукового дискурсу. Результат. У контексті концепції освіти дорослих поняття «самодостатність» розглядають як складну організацію особистості дорослого, яка представляє собою поєднання внутрішніх якостей людини, що дозволяють їй успішно реалізовувати себе у творчій, соціальній та професійній діяльності. Adult education challenge modern society, creating stronger requirements for the training of specialists in a competitive labor market. The aim of the study. The presented article envisages starting a discussion on the importance of self-sufficiency of an individual in becoming an adult as a specialist in the context of the concept of adult education. Research methods. Achievement of the research goal made it possible to use the general theoretical method of scientific research, in particular the analysis of the terminological apparatus of psychological and pedagogical and socio-philosophical sources of scientific discourse. Result. In the context of the concept of adult education, the concept of "self-sufficiency" is seen as a complex organization of an adult's personality, which is a combination of internal qualities of a person that enables her to successfully realize herself in creative, social and professional activities.
Опис: Кучай Т.Самодостатність особистості у контексті концепції освіти дорослих / Тетяна Кучай // Педагогічний часопис Волині. - № 2(13), 2019. - с. 20-27.
Спонсорська підтримка: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16374
ISSN: 2415-8143
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2019, № 2(13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
r_1-20-27.pdf404,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.