Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16334
Title: Біологічний вік як критерій диференційованого підходу до фізичної підготовки дівчат 12-13 років
Other Titles: The biological age as a criterion of the differentiated approach to the physical preparation of girls 12-13 years
Authors: Лукашик, Людмила
Сітовський, Андрій Миколайович
Lukashyk, Ludmyla
Sitovskyi, Andrii M.
Bibliographic description (Ukraine): Лукашик Л., Сітовський А. Біологічний вік як критерій диференційованого підходу до фізичної підготовки дівчат 12-13 років / Л. Лукашик, А. Сітовський // Сучасні оздоровчо-реабілітаційні технології: Зб. наук. праць. - Луцьк: Луцький інститут розвитку людини Університету „Україна”, 2005. - № 1. – C. 128 – 132.
Issue Date: 2005
Date of entry: 1-Oct-2019
Publisher: Луцький інститут розвитку людини Університету „Україна”
Keywords: біологічний вік
диференційоване фізичне виховання
дівчата 12-13 років
Abstract: Дівчатка одного хронологічного віку але різного рівня біологічної зрілості значно різняться рівнем фізичної працездатності. Більша працездатність відмічається у дітей з прискореним рівнем біологічного розвитку. У дівчаток-акселератів спостерігається більше напруження адаптаційних механізмів серцево-судинної системи, що дозволяє говорити про більшу ціну адаптації до факторів зовнішнього та внутрішнього середовища. Функціональний стан кардіореспіраторної системи є інформативним критерієм рівня адаптаційних можливостей функціонального стану організму при організації, плануванні та контролі процесу виховання фізичних здібностей дівчаток-підлітків. Показники біологічного розвитку доцільно використовувати при розподілі учнів на однорідні групи з метою диференційованого підходу до виховання фізичних здібностей дівчаток 12-13 років. Most sizes of physical capacity are marked at children with the speed-up level of biological development. In the same time at girlies-accelerations exists greater tensions of adaptation machineries of the cardio-respiratory system, that settles to speak about the greater cost of adaptation to the factors of external and inlying environment. Expediently to use the indexes of biological development for the distributing students on the homogeneous groups with aim of differentiated approach to education of physical capabilities of girlies 12-13 years.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16334
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FFKiZ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лукашик Л.pdf752,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.