Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16334
Назва: Біологічний вік як критерій диференційованого підходу до фізичної підготовки дівчат 12-13 років
Інші назви: The biological age as a criterion of the differentiated approach to the physical preparation of girls 12-13 years
Автори: Лукашик, Людмила
Сітовський, Андрій Миколайович
Lukashyk, Ludmyla
Sitovskyi, Andrii M.
Бібліографічний опис: Лукашик Л., Сітовський А. Біологічний вік як критерій диференційованого підходу до фізичної підготовки дівчат 12-13 років / Л. Лукашик, А. Сітовський // Сучасні оздоровчо-реабілітаційні технології: Зб. наук. праць. - Луцьк: Луцький інститут розвитку людини Університету „Україна”, 2005. - № 1. – C. 128 – 132.
Дата публікації: 2005
Дата внесення: 1-жов-2019
Видавництво: Луцький інститут розвитку людини Університету „Україна”
Теми: біологічний вік
диференційоване фізичне виховання
дівчата 12-13 років
Короткий огляд (реферат): Дівчатка одного хронологічного віку але різного рівня біологічної зрілості значно різняться рівнем фізичної працездатності. Більша працездатність відмічається у дітей з прискореним рівнем біологічного розвитку. У дівчаток-акселератів спостерігається більше напруження адаптаційних механізмів серцево-судинної системи, що дозволяє говорити про більшу ціну адаптації до факторів зовнішнього та внутрішнього середовища. Функціональний стан кардіореспіраторної системи є інформативним критерієм рівня адаптаційних можливостей функціонального стану організму при організації, плануванні та контролі процесу виховання фізичних здібностей дівчаток-підлітків. Показники біологічного розвитку доцільно використовувати при розподілі учнів на однорідні групи з метою диференційованого підходу до виховання фізичних здібностей дівчаток 12-13 років. Most sizes of physical capacity are marked at children with the speed-up level of biological development. In the same time at girlies-accelerations exists greater tensions of adaptation machineries of the cardio-respiratory system, that settles to speak about the greater cost of adaptation to the factors of external and inlying environment. Expediently to use the indexes of biological development for the distributing students on the homogeneous groups with aim of differentiated approach to education of physical capabilities of girlies 12-13 years.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16334
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFKiZ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лукашик Л.pdf752,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.