Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16195
Назва: Технологія формування статодинамічної постави дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі адаптивного фізичного виховання
Інші назви: The Technology of Static-Dynamic Posture Formation of Children of Junior School Age with Hearing Disorders in the Process of Adaptive Physical Education
Автори: Бурдаєв, Кирило Володимирович
Burdayev, Kyryl
Бібліографічний опис: Бурдаєв К. В. Технологія формування статодинамічної постави дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі адаптивного фізичного виховання / Кирило Бураєв // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2018. − Вип. 30. – С. 122–128.
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 23-лип-2019
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: школярі
вади слуху
адаптивне фізичне виховання
технологія
статодинамічна постава
schoolchildren
hearing impairments
adaptive physical education
technology
static-dynamic posture
Короткий огляд (реферат): На сьогодні накопичено певну кількість матеріалу, який стосується профілактики та корекції порушень просторової організації тіла молодших школярів із депривацією слуху. Однак проблема функціональних відхилень у стані опорно-рухового апарату дітей актуальна як для практично здорових школярів із загальноосвітніх шкіл, так і для дітей із вадами слуху. Мета дослідження – розробити технологію формування статодинамічної постави дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі адаптивного фізичного виховання. Завдання дослідження – аналіз спеціальної науково-методичної літератури, документальних матеріалів, педагогічні спостереження й педагогічний експеримент. Розроблена технологія ґрунтується на структурних компонентах: організаційному, діагностичному, методичному, контрольно-корекційному, інформаційному та результативному. Розроблений алгоритм організації оздоровчих занять складається з трьох етапів: підготовчого, основного, підтримувального – і «Школи статодинамічної постави». At present, certain amount of material has been accumulated concerning the prevention and correction of violations of the spatial organization of the body of younger schoolchildren with hearing deprivation. However, the problem of functional abnormalities in the state of the musculoskeletal system of children is relevant, both for practically healthy and for children with hearing impairments. The objective of the study is to develop the technology for formation of the static-dynamic posture of children of junior school age with hearing impairments in the process of adaptive physical education. Research tasks – analysis of special scientific and methodological literature, documentary materials, pedagogical observations and pedagogical experiment. The developed technology is based on structural components: organizational, diagnostic, methodical, control and correction, informational and effective. The developed algorithm for organization of recreational classes consists of three stages: preparatory, basic, supporting and «School of static-dynamic posture».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16195
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2018, № 30

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kyryl Burdayev.pdfОсновна стаття379,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.