Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16153
Назва: Мотивація до фізкультурно-оздоровчої рухової активності як основа розробки концепції професійно-прикладної фізичної підготовки студентів мистецьких спеціальностей
Інші назви: Motivation to Physical Cultural and Recreational Motor Activity as a Basis of the Development of the Concept of Professional and Applied Physical Training of Students of Artistic Specialties
Автори: Асаулюк, Інна Олексіївна
Asauliuk, Inna
Бібліографічний опис: Асаулюк І. О. Мотивація до фізкультурно-оздоровчої рухової активності як основа розробки концепції професійно-прикладної фізичної підготовки студентів мистецьких спеціальностей / Інна Асаулюк // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2018. − Вип. 30. – С. 28–32.
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 17-лип-2019
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: студенти мистецьких спеціальностей
концепція
мотивація
students of artistic specialties
concept
motivation
physical perfection
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу науково-методичної літератури та системного аналізу передового досвіду сформовано проблематику процесу фізичної підготовки студентів музичних спеціальностей. Наголошено на недостатності розробки методологічного підґрунтя фізичного виховання студентів-музикантів з урахуванням професійно-залежних показників фізичного стану. У статті окреслено питання комплексного підходу до підвищення ефективності процесу професійно-прикладної фізичної підготовки студентів мистецьких спеціальностей і розробки методологічного підґрунтя в рамках конкретизування теоретико-методичних засад та з урахуванням мотиваційних передумов. Мета роботи – визначити особистісні передумови розробки теоретико-методичних засад професійно-прикладної фізичної підготовки студентів мистецьких спеціальностей. У педагогічному експерименті брали участь студенти навчальних закладів культури й мистецтв Вінницької області. Методи дослідження – аналіз спеціальної науково-методичної літератури; вивчення та узагальнення педагогічного досвіду, педагогічний експеримент, анкетування, якісний аналіз результатів експерименту. Результати. Проаналізовано мотиваційні пріоритети до фізкультурно-оздоровчої діяльності студентів мистецьких спеціальностей у напрямі підвищення рівня стану власного здоров’я, розглянуто характер відповідей студентів на питання щодо загальної мети занять та мотивів, що спонукають до регулярної фізкультурно-оздоровчої діяльності. Серед мотиваційних передумов окреслено потребу залучення студентів до активного фізичного вдосконалення та визначено думку студентів щодо створення необхідних умов для їх залучення до активного фізичного вдосконалення. Досліджено особливості прояву мотивації до занять фізичною культурою й спортом у юнаків і дівчат, які навчаються за спеціальністю «Музичне мистецтво». Отримані результати стали основою розробки технології корекції фізичного стану студентів у процесі фізичного виховання з урахуванням їх мотивації до фізкультурно-оздоровчих занять. In the article, based on the analysis of scientific methodological literature and systematic analysis of the best practices, the problems of the process of physical state of students of music specialties have been formed. The article emphasizes the lack of development of the methodological basis for the physical education of students of Music Arts. Professionally dependent indicators of physical condition were taken into account. The article emphasizes the need of the integrated approach to increasing the efficiency of the process of professional and applied physical training of students of artistic specialties and the development of a methodological basis in the framework of specification of theoretical and methodical principles taking into account motivational prerequisites. The objective of the research is to determine the personal prerequisites of the development of theoretical and methodical principles of professional and applied physical training of students of artistic specialties. The pedagogical experiment involved students of educational institutions of culture and arts of Vinnytsia region. The methods of research: analysis of special scientific and methodical literature; study and generalization of pedagogical experience, pedagogical experiment, questionnaire, qualitative analysis of experimental results. Results. Motivational priorities in physical cultural and recreational activity of students of artistic specialties in the direction of raising the level of their own health are analyzed and the nature of students' answers to the questions about the general purpose of the classes and motives that are induced to regular physical education and health activity is considered. Among motivational prerequisites the need of involvement of students in active physical perfection was outlined and students’ opinion on the creation of the necessary conditions for their involvement in active physical perfection was determined. The authors investigated the features of motivation to engagement in physical culture and sports in boys and girls of the specialty «Musical Art». The obtained results became the basis for development of technology for correction of the physical condition of students in the process of physical education, taking into account their motivation to physical education and recreational activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16153
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2018, № 30

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Inna Asauliuk.pdf311,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.