Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16072
Title: Менеджмент і маркетинг
Authors: Дейнека, Людмила Панасівна
Bibliographic description (Ukraine): Менеджмент і маркетинг [Електронний ресурс] : наук.-допом. бібліогр. покажч. / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Бібліотека ; уклад. Л. Дейнека. - Електрон. текст. дані. - Луцьк, 2019. - 140 назв.
Issue Date: 2019
Date of entry: 3-Jul-2019
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, Бібліотека
UDC: 005(01)
Keywords: бібліографічні видання
класифікація функцій менеджменту
Маркетингові дослідження
Abstract: Бібліографічні матеріали висвітлюють сутність та значення менеджменту, його функції, зміст маркетингу та характеристику маркетингових досліджень. Розміщення джерел (140 бібзаписів) у межах розділів – за алфавітом прізвищ авторів або за назвою документа. Позиції пронумеровані. Джерела добору бібліографічної інформації – фонди бібліотеки СНУ ім. Лесі Українки. Всі описи мають класифікаційні індекси ББК та частково УДК, що полегшить пошук літератури.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16072
Content type: Book
Appears in Collections:Бібліографічні ресурси

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
meneg_market.pdf716,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.