Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16072
Назва: Менеджмент і маркетинг
Автори: Дейнека, Людмила Панасівна
Бібліографічний опис: Менеджмент і маркетинг [Електронний ресурс] : наук.-допом. бібліогр. покажч. / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Бібліотека ; уклад. Л. Дейнека. - Електрон. текст. дані. - Луцьк, 2019. - 140 назв.
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 3-лип-2019
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, Бібліотека
УДК: 005(01)
Теми: бібліографічні видання
класифікація функцій менеджменту
Маркетингові дослідження
Короткий огляд (реферат): Бібліографічні матеріали висвітлюють сутність та значення менеджменту, його функції, зміст маркетингу та характеристику маркетингових досліджень. Розміщення джерел (140 бібзаписів) у межах розділів – за алфавітом прізвищ авторів або за назвою документа. Позиції пронумеровані. Джерела добору бібліографічної інформації – фонди бібліотеки СНУ ім. Лесі Українки. Всі описи мають класифікаційні індекси ББК та частково УДК, що полегшить пошук літератури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16072
Тип вмісту: Book
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні ресурси

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
meneg_market.pdf716,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.