Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15996| Title: | Педагогічна діагностика – невід’ємний компонент професійної діяльності вчителя початкових класів |
| Authors: | Мельник, Ірина Миколаївна Melnyk, Iryna M. |
| Bibliographic description (Ukraine): | Мельник І. М. Педагогічна діагностика – невід’ємний компонент професійної діяльності вчителя початкових класів / І. М. Мельник // Сучасні досягнення вітчизняних вчених у галузі педагогічних та пcихологічних наук: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м.Київ, Україна, 2-3 березня, 2018 року). – К.: , 2018. – Ч.1. – С.24-26. |
| Issue Date: | 2018 |
| Date of entry: | 6-Jun-2019 |
| Publisher: | ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології» |
| Keywords: | педагогічна діагностика сучасні технології навчання методи діагностики психолого-педагогічна діагностика учнів початкової школи |
| Abstract: | Водночас акцентуємо на поліфункціональності діагностики. Вважаємо не зовсім коректним розглядати діагностику лише як діяльність, спрямовану на оптимізацію навчально-виховного процесу чи розвитку особистості школяра. Ми переконані, що діагностика вчителя базується на тому, що продукт створений творчими зусиллями - це не тільки певна теоретична й практична робота, це завжди об’єктивний показник рівня професійного розвитку особистості. |
| URI: | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15996 |
| Content type: | Thesis |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FP) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Мельник_Тези.pdf | 129,23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.