Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15980| Назва: | Соціально-психологічні аспекти навчальної мотивації у юнацькому віці |
| Автори: | Котуза, Віта Kotuza, Vita |
| Бібліографічний опис: | Котуза В. Соціально-психологічні аспекти навчальної мотивації у юнацькому віці / В. Котуза // Особистість і суспільство: методологія та практика сучасної психології : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (13 трав. 2019 р.) / За заг. ред. Я. О. Гошовського, О. В. Лазорко, А. В. Кульчицької, Т. В. Федотової. − Луцьк : ПП Іванюк В. П, 2019. – С. 107-108. |
| Дата публікації: | тра-2019 |
| Дата внесення: | 3-чер-2019 |
| Видавництво: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки Ставропольська вища школа в Кельцах; Вища школа економіки та інновацій в Любліні Центр соціальних ініціатив та аналітичних досліджень |
| Теми: | навчальна мотивація мотивація в юнацькому віці самовираження системність мотивації |
| Короткий огляд (реферат): | Юнацькій вік – це процес формування свідомості і власного світогляд, прийняття рішень відповідальних, людської близькості. Юнацький вік виділяють історично недавно, а універсальним феноменом, що охоплює і хлопчиків, і дівчаток , всі прошарки суспільства, став тільки з кінця XX ст., з розвитком індустріалізації та урбанізації. Старший шкільний вік характеризується високою готовністю психологічних структур особистості до процесу самовираження. Прагнення до самовираження є основною потребою старшокласників, підкріпленою стійкою мотивацією. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15980 |
| Тип вмісту: | Article |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів та аспірантів |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Котуза_7 (1).pdf | 268,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.