Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15980
Назва: Соціально-психологічні аспекти навчальної мотивації у юнацькому віці
Автори: Котуза, Віта
Kotuza, Vita
Бібліографічний опис: Котуза В. Соціально-психологічні аспекти навчальної мотивації у юнацькому віці / В. Котуза // Особистість і суспільство: методологія та практика сучасної психології : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (13 трав. 2019 р.) / За заг. ред. Я. О. Гошовського, О. В. Лазорко, А. В. Кульчицької, Т. В. Федотової. − Луцьк : ПП Іванюк В. П, 2019. – С. 107-108.
Дата публікації: тра-2019
Дата внесення: 3-чер-2019
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Ставропольська вища школа в Кельцах;
Вища школа економіки та інновацій в Любліні
Центр соціальних ініціатив та аналітичних досліджень
Теми: навчальна мотивація
мотивація в юнацькому віці
самовираження
системність мотивації
Короткий огляд (реферат): Юнацькій вік – це процес формування свідомості і власного світогляд, прийняття рішень відповідальних, людської близькості. Юнацький вік виділяють історично недавно, а універсальним феноменом, що охоплює і хлопчиків, і дівчаток , всі прошарки суспільства, став тільки з кінця XX ст., з розвитком індустріалізації та урбанізації. Старший шкільний вік характеризується високою готовністю психологічних структур особистості до процесу самовираження. Прагнення до самовираження є основною потребою старшокласників, підкріпленою стійкою мотивацією.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15980
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Котуза_7 (1).pdf268,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.