Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15975
Title: Психологічні особливості навчальної мотивації у молодших школярів
Authors: Дзядук, Наталія
Кульчицька, Анна Валеріївна
Dziaduk, Nataliia
Kulchytska, Anna V.
Bibliographic description (Ukraine): Дзядук Н., Кульчицька А. Психологічні особливості навчальної мотивації у молодших школярів / Н. Дзядук, А. Кульчицька // Особистість і суспільство: методологія та практика сучасної психології : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (13 трав. 2019 р.) / За заг. ред. Я. О. Гошовського, О. В. Лазорко, А. В. Кульчицької, Т. В. Федотової. − Луцьк : ПП Іванюк В. П, 2019. – С. 128-130.
Issue Date: May-2019
Date of entry: 3-Jun-2019
Publisher: Cхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Старопольська вища школа в Кельцах
Вища школа економіки та інновацій в Любліні
Центр соціальних ініціатив та аналітичних досліджень
Keywords: навчальна мотивація
молодші школярі
психологічна готовність дитини
навчальна діяльність
Abstract: Суспільство переживає серйозні соціально-економічні, правові, моральні, духовні зміни, які супроводжуються значними змінами в освіті. Взаємодія людини і суспільства в періоди радикальних змін супроводжується напруженістю і суперечливістю. Тому актуальною потребою сьогоднішнього суспільства стає необхідність психологічного супроводу особистості на всіх етапах її становлення, розвитку та діяльності. Одним з таких етапів є навчання у школі. Найважливішою передумовою психологічної готовності дитини до школи є формування стійкої системи мотивів навчання, мотиваційної сфери в цілому, від яких залежить особиста активність школяра в навчальному процесі та успішність у майбутньому.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15975
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FPsy)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дзядук_Кульчицька.pdf360,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.