Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15881
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМацюк, Зоряна-
dc.date.accessioned2019-05-10T11:53:43Z-
dc.date.available2019-05-10T11:53:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМацюк З. Фразеологічні модифікації у мовленні дітей 6–7-річного віку / Зоряна Мацюк// Педагогічний часопис Волині. - № 1(12), 2019. - с. 52-58.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15881-
dc.description.abstractМета дослідження. Фразеологічний рівень мови відзначається найбільшою динамікою розвитку і характеризується інтенсивними процесами модифікації. Такі зміни відбуваються внаслідок дії внутрішніх і зовнішніх чинників. Професійна та соціальна діяльність людей, реалії та факти багатогранного життя, поява нових суспільних прошарків, їхні інтереси, навколишній світ – усе це спонукає народ, який був і залишається основним джерелом збагачення мови, до утворення нових мовних одиниць, до збагачення колоритного арсеналу мовних засобів. Поява нових понять, реалій і явищ, що потребують найменування, необхідність оновити старі вислови, які втратили колишню виразність, постійна потреба людей в образних висловах – саме цими факторами зумовлений безперервний процес оновлення фразеології. Фразеологічні неологізми плідно утворюються, засвоюються й активно функціонують мовленні, зокрема в дитячому. Методи дослідження. Мовна картина світу здебільшого зумовлена явищем ідіоматичності – і внутрішньомовної, і міжмовної є тим продуктом мисленнєвої та мовленнєвої діяльності, який вносить семантичний розподіл дійсності, унікальний для будь-якої мови. Фразеологічний рівень мови відзначається найбільшою динамікою розвитку і характеризується інтенсивними процесами модифікації, які часто творять діти. Результат. Поява нових понять, реалій і явищ, що потребують найменування, необхідність оновити старі вислови, які втратили колишню виразність, постійна потреба дітей в образних висловах – саме цими факторами зумовлений безперервний процес оновлення дитячої фразеології. Фразеологія становить те поле наукового пошуку, яке має неабиякий інтерес мовознавців і впродовж останніх років активно вивчається під багатьма кутами зору. Виникнення та життя мовних реалій залежить не лише від суспільної потреби, а й від різних екстралінгвальних чинників. У наукових досліджень взаємодії мови та культури, постала актуальна проблематика – з’ясування етимологічних етюдів та сфер вживання окремих сполук в дитячому мовленні. The aim of the research. The phraseological level of the language is characterized by the greatest dynamics of development and the intense modification processes. Such changes are due to the influence of internal and external factors. The professional and social activity of people, the realias and facts of multi-faceted life, the emergence of new social strata, their interests and the world around us – all these factors encourage people, who were and remain the main source of enrichment of the language, to the formation of new linguistic units and enrichment of the colorful arsenal of linguistic means. The emergence of new concepts, realias and phenomena that require a name and the need to update old expressions that have lost their former expressiveness, the constant need of people in figurative expressions - these factors are precisely due to the continuous process of updating phraseology. Phraseological neologisms are fruitfully formed, assimilated and actively function in childrenʼs speech. Research methods. The linguistic picture of the world is largely is caused by the phenomenon of idiomaticity – both intralingual and interlingual, but not limited to it, because it is the product of mental and speech activity, which introduces the semantic distribution of reality, that is unique to any language. Phraseological level of language is characterized by the greatest dynamics of development and intensive processes of modification, particular in childrenʼs speech. Result. The emergence of new concepts, realias and phenomena requiring a name, the need to update the old expressions that have lost their former expressiveness, the constant need of children in figurative expressions, these are exactly the factors that lead to the process of phraseology being constantly updating. The phraseology is the field of scientific research, which is of great interest among linguists and has been actively studied from different perspectives during the last years. The emergence and life of linguistic realias depends not only on social needs, but also on various extra-linguistic factors. In scientific studies of the interaction of language and culture, current affairs arose – the elucidation of etymological sketches and spheres of origin of individual compounds.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.relation.ispartofseriesІнноваційні процеси в освіті;8-
dc.subjectфразеологіяuk_UK
dc.subjectphraseologyuk_UK
dc.subjectобразне мовлення дітей-
dc.subjectсемантика-
dc.subjectмодифікація-
dc.subjectфразеологічні неологізми-
dc.subjectfigurative speech of children-
dc.subjectsemantics-
dc.subjectmodification-
dc.subjectphraseological neologisms-
dc.titleФразеологічні модифікації у мовленні дітей 6–7-річного вікуuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2019, № 1(12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019-52-58.pdf1,17 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.