Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15878
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнтончук, Олександр-
dc.date.accessioned2019-05-10T11:36:58Z-
dc.date.available2019-05-10T11:36:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationhttps://pedchas.eenu.edu.ua/index.php/pedchas/article/view/384uk_UK
dc.identifier.issn2415-8143-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15878-
dc.descriptionАнтончук О. Педагогічне спілкування як фактор взаємодії викладача і студентів / Олександр Антончук // Педагогічний часопис Волині. - № 1(12), 2019. - с. 32-39.uk_UK
dc.description.abstractМета дослідження. З огляду на розвиток освіти в сучасних умовах вагомого значення набуває виховання особистостей, здатних до саморозвитку і самореалізації морально-етичних, естетичних і культуромовних якостей. Метою статті є проаналізувати особливості педагогічного спілкування в умовах потужного впливу віртуального світу на свідомість учасників навчально-виховного процесу, роль комунікативної компетентності у професійній підготовці сучасного фахівця. У статті наголошується, що комунікативна компетентність – це узагальнена комунікативна властивість особистості, яка включає розвинуті комунікативні здібності, сформовані уміння і навички міжособистісного спілкування, знання про основні його закономірності та правила. Методи дослідження. Для вирішення поставлених завдань у процесі роботи використовувалися такі методи дослідження: теоретичні: аналіз і синтез під час опрацювання лінгвістичної, психологічної, педагогічної та методичної літератури з досліджуваної проблеми; емпіричні: проведення й аналіз занять з української мови за професійним спрямуванням, зокрема з використанням інтернет-ресурсів, дискусій, завдань із культури усного і писемного мовлення. Результат. У результаті аналізу проблеми дійшли до висновку про те, що негативний вплив віртуального світу під час педагогічного спілкування можна мінімізувати раціонально використовуючи інтернет-ресурси з навчальною метою, дотримуватися правил культури мовлення, з урахуванням духовних потреб комунікантів і формування їх комунікативної компетентності.The purpose of the study. The bringing up of individuals capabber to self-development and self-realization of moralethical, aesthetic and cultural qualities becomes more and more important in modern education nowadays.The aim of this article is to analyze the peculiarities ofpedagogical communication in the process of powerful influence of the virtual world on the conscionsness of the participants in the educational process, the role of communicative competence in the professional training of a modern specialist.It is stressed that the communicative competence is generalized communicative property of an individual, which includes developed communicative scills and abilities of interpersonal communication and knowledge about its main regularities and rules. Research methods.The following research methods were used to solve the problems. The first method is theoretical. It’s analysis and synthesis during the processing of linquistic, psycological, pedagogical and methodological literature. Another method is empirical which includes conducting and analyzing of classes in Ukrainian in a professional way, using the Internet resources, discussions, tasks in culture of speaking and writing. Result. As a result of the analysis of this problem we came to conclusion that the negative influence of the virtual world during the pedagogical communication can be minimized by rationally using of Internet resources for educational purposes, keeping the rules of culture of speech, paying attention to spiritual needs of persons and the formation of their communicative competence.uk_UK
dc.description.sponsorshipСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.relation.ispartofseriesІнноваційні процеси в освіті;5-
dc.subjectпедагогічне спілкування, культура спілкування, комунікативна компетентність, мовна особистістьuk_UK
dc.subjectpedagogical communication, culture of communication, , communicative competence, linquistic personalityuk_UK
dc.titleПедагогічне спілкування як фактор взаємодії викладача і студентівuk_UK
dc.title.alternativePedagogical communication as a factor of interaction between a teacher and studentsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2019, № 1(12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Антончук_2019-32-39.pdf398,68 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.