Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15876
Назва: Форми роботи з дорослими студентами у Великій Британії
Інші назви: Forms of work with adult students in the Great Britain
Автори: Орос, Ільдіко
Бібліографічний опис: https://pedchas.eenu.edu.ua/index.php/pedchas/article/view/379
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 10-тра-2019
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: форми роботи, дорослі студенти, Велика Британія, стажування, система освіти дорослих
work forms, adult students, Great Britain, internship, adult education system
Серія/номер: Теоретико-методологічні аспекти освіти в контексті розвитку суспільства;3
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження: розкриття форм роботи з дорослими студентами у Великій Британії. Схарактеризовано форми навчального процессу, що використовуються в процесі навчання дорослих студентів. Методи дослідження. Представлені матеріали з форм навчання дорослого населення узагальнено таким чином: у системі освіти дорослих у Великій Британії використовуються такі форми навчання: мікровикладання, контроль за навчанням, самостійна робота, наставництво та ін., які відіграють значну роль у відпрацюванні педагогічних технологій, у виявленні ініціативи та самостійності дорослих учнів. Результат. Названі форми навчання виконують значну роль у процесі підготовки вчителя для роботи з дорослим населенням. Зокрема, в процесі стажування під час виконання програми внутрішньошкільної педагогічної підтримки ліквідовуються недоліки навчання у ЗВО; у процесі виконання таких форм роботи як семінари, практикуми, самостійна робота, майбутні фахівці вчаться виробляти практичні навички, навички дослідження; аналізувати тему з різних точок зору, критично мислити, відстоювати свою точку зору. В процесі прослуховування лекцій доросли студенти оволодівають інформацію з певного предмету; форми навчання «Допомога при аплікації нових умінь у класі» та «1–2 річні курси» допомагають розв’язанню завдань на робочому місці вчителя та модернізації змісту психолого-педагогічної та предметної підготовки. У процесі здійснення форм навчання «Контроль знань», «Гібридні курси» з’ясовується рівень засвоєння дорослими студентами навчального матеріалу.The purpouse of the study. The purpose of the article is to open forms of work with adult students in the UK. Characterized forms of educational process used in adult learners' learning process. Research methods. The presentation of adult education forms is summarized as follows: in the UK adult education system, the following forms of learning are used: micro-examination, control of study, independent work, mentoring, etc., which play a significant role in the development of pedagogical technologies, in identifying initiatives and autonomy of adult students. Result. These forms of training play a significant role in the preparation of a teacher for working with adults. In particular, in the process of internship during the implementation of the program of in-school teacher support, the disadvantages of studying in the OWE are eliminated (setting up discipline in the classroom, working with parents, organizing educational work); in the process of performing such forms of work as seminars, workshops, independent work, future specialists learn to develop practical skills, research skills; analyze the topic from different points of view, think critically, defend your point of view. In the process of listening to lectures, adults acquire information from a particular subject; The forms of study «Assistance in applying new skills in the classroom» and «1-2 year courses» help to solve problems at the workplace of the teacher and to modernize the contents of psychological, pedagogical and subject preparation. In the course of implementation of the forms of training «Knowledge control», «Hybrid courses», the level of mastering of adult learning material by students is clarified.
Опис: Орос І.Форми роботи з дорослими студентами у Великій Британії / Ільдіко Орос // Педагогічний часопис Волині. - № 1(12), 2019. - с. 19-24
Спонсорська підтримка: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15876
ISSN: 2415-8143
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2019, № 1(12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Орос_І__2019-19-24.pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.