Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15875
Назва: Теоретичне підґрунтя професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в університетах Великої Британії
Інші назви: Theoretical subject of professional training of future primary school teachers in universities of great Britain
Автори: Зорочкіна, Тетяна
Бібліографічний опис: https://pedchas.eenu.edu.ua/index.php/pedchas/article/view/380
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 10-тра-2019
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: професійна підготовка, майбутні учителі, початкова школа, університет, Велика Британія
vocational training, future teachers, elementary school, university, UK
Серія/номер: Теоретико-методологічні аспекти освіти в контексті розвитку суспільства;2
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження У статті розкриваються теоретичні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в університетах Великої Британії. Методи дослідження. На основі аналізу наукових джерел узагальнено, виділено та розглянуто професійний розвиток учителя початкової школи у Великій Британії. Результат. Схарактеризовано інноваційні підходи до підвищення кваліфікації вчителів початкової школи у системі неперервної освіти та вплив самоосвіти вчителя початкової школи на забезпечення якісного навчально-виховного процесу. Визначено теоретико-методичні засади змісту підготовки майбутніх учителів початкової школи Великої Британії. Зроблено аналіз курикулумів британських університетів. Досліджено структуру системи підготовки майбутніх учителів початкової школи у Великій Британії та систему управління педагогічною освітою в цій країні. Визначено становлення і розвиток системи педагогічної освіти у Великій Британії. Система освіти Великої Британії включає 8 рівнів освіти. Розкрито питомі ознаки розвитку неперервної освіти ХХІ століття. Важливою ланкою неперервної педагогічної освіти Великої Британії є її післядипломний рівень. На високому рівні представлена наукова робота у ЗВО Великої Британії приблизно одна третина дослідницької діяльності, проведеної британськими університетами, вважається провідною у світі в галузі дослідницької компетенції.The purpouse of the study. The article reveals the theoretical basis for the training of future primary school teachers at the universities of the United Kingdom. Based on the analysis of scientific sources, the professional development of the elementary school teacher in the United Kingdom has been summarized, highlighted and considered. The innovative approaches to improving the skills of elementary school teachers in the system of continuous education and the effect of self-education of the elementary school teacher on providing a quality educational process are described. Research methods. The theoretical and methodical principles of the content of preparation of future teachers of the elementary school of Great Britain are determined. Result. An analysis of the British university curriculum is made. The structure of the system of preparation of future teachers of elementary school in Great Britain and the system of pedagogical education management in this country is explored. The formation and development of the system of pedagogical education in the Great Britain is determined. The UK education system includes eight levels of education. Specific features of the development of continuous education of the XXI century are revealed. An important link in Continuing Teaching Education in the UK is its postgraduate level. At a high level, scientific work in the UK's OECD is about one-third of research done by British universities and is considered the world's leading research competence.
Опис: Зорочкіна Т.Теоретичне підґрунтя професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в університетах Великої Британії/ Тетяна Зорочкіна // Педагогічний часопис Волині. - № 1(12), 2019. - с. 12-18.
Спонсорська підтримка: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15875
ISSN: 2415-8143
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2019, № 1(12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зорочкіна_Т_2019-12-18.pdf1,15 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.