Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15749
Назва: Актуальні проблеми регіональних досліджень у працях представників наукової школи Наталії Коцан
Інші назви: Актуальные проблемы региональных исследований в работах представителей научной шлолы Наталии Коцан
Regional Researches Actual Problems of the Natalia Kotsan’s Scientific School Representatives
Автори: Коцан, Наталія
Коцан, Наталия
Kotsan, Natalia
Бібліографічний опис: Коцан, Н. Актуальні проблеми регіональних досліджень у працях представників наукової школи Наталії Коцан / Н. Коцан // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Географічні науки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; редкол.: Н. Н. Коцан. - Луцьк, 2018. - № 10 (383). - С.9-15
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 22-бер-2019
Теми: регіональні дослідження
наукова школа
науковий лідер
Україна
Волинська область
regional investigation
scientific school
scientific leader
Ukraine
Volyn region
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття наукової школи, її елементи й ознаки в теоретичному вимірі. Показано процес формування економіко-географічних наукових шкіл в Україні. Вивчено зародження й розвиток шкіл суспільної географії у Східноєвропейському національному університеті імені Лесі Українки. Показано місце наукової школи «Просторові особливості ринкової трансформації господарства України та її участі в європейських інтеграційних процесах» серед низки наукових шкіл вказаного університету. Наголошено на значному внеску докторів географічних наук М. Д. Пістуна, П. В. Луцишина, Н. Н. Коцан у розвиток зазначеної наукової школи. Акцентовано, що сьогодні наукова школа «Просторові особливості ринкової трансформації господарства України та її участі в європейських інтеграційних процесах» має значний науковий доробок, зокрема досліджено особливості сталого розвитку України та її прикордонних територій, процеси трансформації господарського комплексу в системі транскордонного співробітництва, особливостей функціонування єврорегіонів, інвестиційних процесів у депресивних і відсталих регіонах, зовнішньої політики України в контексті глобалізації, територіальної організації митної діяльності України, проблем управління сталим розвитком просторових систем у контексті транскордонного співробітництва, проблем соціально-культурного розвитку прикордонних територій тощо. Констатовано, що представниками наукової школи є доктори географічних й історичних наук та кандидати географічних наук, доктори філософії: Н. Н. Коцан, А. А. Вавринюк, Г. В. Копачинська, О. О. Алісова, Р. Р. Мазурець, І. В. Поручинська, Ю. В. Пасевич, Н. Д. Хоцевич. Наукова школа «Просторові особливості ринкової трансформації господарства України та її участі в європейських інтеграційних процесах» проводить наукові дослідження в декількох напрямах, серед яких такі, як проблеми встановлення й функціонування державних кордонів України, розвиток прикордонних територій, прикордонне, транскордонне, митне співробітництво України, проблеми трансформації й функціонування господарства прикордонної Волинської області, перспективи розвитку туризму й рекреації на її території, специфіка демографічної ситуації на її території, функціонування ринку праці Волині. Наголошено, що за останні п’ять років представниками наукової школи було підготовлено до друку й опубліковано дві одноосібні й чотири колективні монографії, дев’ять навчальних посібників, понад 70 праць навчально-методичного характеру й понад 500 – наукового характеру.The concept of scientific school, its elements and signs in the theoretical dimension is considered. The process of Ukrainian economic-geografical scientific schools formation is shown. The origin of scientific school development at the Lesya Ukrainka Eastern European National University is studied. The place of scientific school named «special features of market transformation of Ukrainian economy and its participation in European integration processes» among a number of scientific schools of this university is analyzed. The contribution of such doctors of geographical sciences as M. D. Pistun, P. V. Lutsyshin, N. N. Kotsan in the development of this scientific school is emphasized. It is accented, that today the scientific school named «special features of market transformation of Ukrainian economy and its participation in European integration processes» has significant scientific work, in particular it investigates such problems as the features of sustainable development of Ukraine and its border territories; the processes of transformation of the economic complex in the system of crass-border cooperation; the features of Euroregions functioning; the investment processes in depressed and backward regions; the foreign policy of Ukraine in the context of globalization; the territorial organization of Ukrainian customs activity; the management problems of spatial systems sustainable development in the context of cross-border cooperation; the problems of social and cultural development of the border territories, etc. It is proved, that such doctors of geographical and historical sciences, and such doctors of philosophy as N. N. Kotsan, A. A. Vavryniuk, G. V. Kоpachinska, O. O. Alisova, R. R. Mazurets, I. V. Poruchinska, Y. V. Pasevych, N. D. Khotsevych are representatives of this scientific school. The scientific school named «special features of market transformation of Ukrainian economy and its participation in European integration processes» conducts scientific researches in several directions, among them such as: the problems of the establishment and functioning of the state border of Ukraine; development of border areas, frontier, cross-border, customs cooperation of Ukraine; the problems of transformation and functioning of the menage of the Volyn region, prospects for the development of tourism and recreation in its territory; the specificity of the demographic situation of the territory and functioning of the labor market in Volyn region and others are. It is emphasized, that during the last five years the representatives of the scientific school prepared for publication and published two individual and four collective monographs, nine teaching aids, more than 70 works of educational-methodical character and more than 500 of science character.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15749
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Географічні науки", 2018, № 10(383)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf541,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.