Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15455
Назва: Досвід упровадження концепції здоров’яформувальних технологій у процес фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку
Інші назви: Experience of Introducing the Concept of Health-Forming Technologies in the Process of Physical Education of Children of the Primary School age
Автори: Кашуба, Віталій Олександрович
Гончарова, Наталія Миколаївна
Kashuba, Vitaliy
Honcharova, Nataliya
Бібліографічний опис: Кашуба В. О. Досвід упровадження концепції здоров’яформувальних технологій у процес фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку / Віталій Кашуба, Наталія Гончарова // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2018. − Вип. 29. – С.63-70.
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 10-січ-2019
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: здоров’я
учні молодших класів
здоров’яформувальні технології
фізичне виховання
health
primary school students
health-forming technologies
physical education
Короткий огляд (реферат): Упровадження в систему початкової освіти інноваційних технологій дало змогу розглянути нові механізми виконання здоров’яформувальної діяльності в процесі фізичного виховання. Наявні здобутки науковців у повному обсязі не охоплюють процес здоров’яформувальної діяльності в процесі фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку з позиції комплексного підходу. Мета дослідження – оцінити ефективність впливу здоров’яформувальної технологій на рівень фізичного здоров’я та мотивації до навчання в школі учнів першого класу. Результати дослідження. Запропоновано авторську концепцію здоров’яформувальних технологій у процесі фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку, яка ґрунтується на використанні засобів активного туризму; визначено зміст основних напрямів педагогічного впливу в межах функціонування концепції. Розглянуто алгоритм проектування здоров’яформувальних технологій у процесі фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку. Запропоновано напрями практичної реалізації концепції здоров’яформувальних технологій, реалізовану в різних формах позаурочної діяльності дітей молодшого шкільного віку (гімнастика до навчальних занять, фізкультхвилинки, заняття в групах подовженого дня, масові фізкультурно-оздоровчі заходи). Ефективність запропонованої концепції визначали в процесі формувального педагогічного експерименту. У дослідженні взяв участь 51 учень першого класу (23 хлопчики, 28 дівчаток). Дітей розділено на контрольну та експериментальну групи. Практична реалізація концепції здоров’яформувальних технологій у процесі фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку сприяла підвищенню рівня фізичного здоров’я дітей експериментальної групи. Відбулося зменшення кількості школярів експериментальної групи із низьким рівня фізичного здоров’я на 26,92 %, із нижчим від середнього – на 15,38 %, збільшення кількості учнів із середнім рівнем фізичного здоров’я – на 38,46 %, рівень фізичного здоров’я вищий за середній – на 3,85 %, що не характерно для представників контрольної групи. Діти з експериментальної групи по завершенню педагогічного експерименту характеризувалися підвищенням рівня шкільної мотивації. Introduction of innovative technologies into the primary education system made it possible to consider new mechanisms for implementing health-forming activities in the process of physical education. The available achievements of scientists do not fully cover the process of health-forming activity in the process of physical education of children of the primary school age from the perspective of an integrated approach. The objective of the study is to evaluate the effectiveness of the influence of health-forming technologies on the level of physical health and motivation of first-grade pupils to studyat school.Theresultsoftheresearch. The author proposes the concept of health-forming technologies in the process of physical education of children of the primary school age which is based on the use of means of active tourism, the content of the main directions of pedagogical influence in the framework of the concept. The algorithm of designing the health-forming technologies in the process of physical education of children of the primary school age is considered.The directions of practical implementation of the concept of health-forming technologies which has been implemented in various forms of extracurricular activities of children of the primary school age (gymnastics before school, physical education, mini-day group workouts, mass fitness and recreation activities) have been proposed. The effectiveness of the proposed concept was determined in the process of a formative pedagogical experiment; 51 first-grade pupils (23 boys and 28 girls) participated in the studyand they were divided into control and experimental groups. The practical implementation of the concept of health-forming technologies in the process of physical education of children of the primary school age contributed to improving the physical health of children of the experimental group. There was a decrease in the number of students in the experimental group with a low level of physical health by 26,92 %, from below average by 15,38 %, and an increase in the number of students with an average level of physical health by 38,46 %, and the level of physical health above average by 3,85 %, which was not typical for students in the control group. Children of the experimental group at the end of the pedagogical experiment were characterized by an increase in the level of school motivation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15455
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2018, № 29

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vitaliy Kashuba, Nataliya Honcharova.pdf491,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.