Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15454
Назва: Результати емпіричного вивчення фізичного розвитку молодших школярів Коломийського району Івано-Франківської області
Інші назви: The Results of the Empirical Study of Physical Development of Junior Schoolchildren of the Kolomyya District of Ivano-Frankivsk Region
Автори: Крижанівська, Оксана Федорівна
Майструк, Віктор Іванович
П’ятничук, Галина Олексіївна
П’ятничук, Дмитро Васильович
Kryzhanivska, Oksana
Maystruk, Viktor
Pyatnychuk, Halyna
Pyatnychuk, Dmytro
Бібліографічний опис: Результати емпіричного вивчення фізичного розвитку молодших школярів Коломийського району Івано-Франківської області / Оксана Крижанівська, Віктор Майструк, Галина П’ятничук, Дмитро П’ятничук // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2018. − Вип. 29. – С. 59-63.
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 9-січ-2019
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: фізичний розвиток
фізична підготовленість
соматичне здоров’я
діти молодшого шкільного віку
physical development
physical fitness
somatic health
children of junior school age
Короткий огляд (реферат): Розробка й упровадження інновацій у навчальний процес школярів є одним з актуальних завдань сучасного фізичного виховання. Питаннями впровадження інноваційних засобів рухової активності в процес фізичного виховання молодших школярів займалося багато науковців. Позитивний досвід організації занять із використанням популярних видів рухової активності мають зарубіжні системи фізичного виховання. Проте, незважаючи на велику кількість праць щодо вивчення фізичної підготовленості, соматичного здоров’я, морфофункціонального стану дітей молодшої вікової групи, а також упровадження окремих видів рухової активності в навчальний процес загальноосвітньої школи, порівняльне оцінювання показників фізичного розвитку регіонів України загалом та Івано-Франківської області зокрема не проводили. Ці положення пояснюють актуальність теми нашого дослідження, яка пов’язана з необхідністю виконання наукового завдання, що має істотне теоретичне й практичне значення для вдосконалення системи фізичного виховання школярів. Мета сатті – вивчити показники фізичної підготовленості молодщих школярів Коломийського району Івано-Франківської області. Установлено, що хлопчики, котрі навчаються в 3 класі, мають статистично достовірно більший обхват грудної клітки (p<0,01), ніж дівчатка-третьокласниці, однак істотної різниці довжини й маси тіла в обстежених не було визначено (p>0,05); хлопчики, які навчаються в 4 класі, достовірно вищі (p<0,01), мають більшу масу тіла (p<0,01), порівняно з дівчатками, які навчаються в 4 класі, проте ОГК, який дорівнює в хлопчиків =64,7 см; S=5,2 см, не має статистично достовірних розбіжностей з ОГК дівчаток (p>0,05); як хлопчики, так і дівчатка, які навчаються в наступних класах, значно вищі, мають більшу масу тіла та більший ОГК, порівняно з учнями попередніх класів (p<0,01); отримані результати цілком пояснюються віковими фізіологічними змінами дитячого організму. . Development and implementation of innovations in the educational process of schoolchildren is one of the urgent tasks of modern physical education. The issues of introduction of innovative means of motor activity into the process of physical education of junior schoolchildren were considered by many scientists. Foreign systems of physical education have a positive experience in organizing classes using popular types of motor activity. However, despite the large number of studies devoted to the study of physical fitness, somatic health, morphofunctional state of children of the junior age group, as well as introduction of certain types of physical activity into the educational process of secondary schools, a comparative assessment of physical development of the regions of Ukraine in general and Ivano-Frankivsk region in particular wasn’t conducted yet. These regulations explain the relevance of the topic of our research, which is connected with the need to solve a scientific problem that has significant theoretical and practical importance for improving the system of physical education of schoolchildren. The objective is to study the indicators of physical fitness of junior schoolchildren of the Kolomyya district of Ivano-Frankivsk region. It was found out that boys of the 3rd grade have statistically significantly greater chest girth (p <0,01) than girls in the 3rd grade, however, no significant difference in length and body weight was found among the examined (p> 0,05 ); boys of the 4th grade are significantly higher (p <0,01) and have bigger body mass (p <0,01) than girls of the 4th grade. However, a chest girth of boys which is 64,7 cm, S = 5,2 cm has no statistically significant differences with a chest girth of girls (p <0,05). Boys and girls that study in the following classes are significantly higher, have a greater body weight and bigger chest girth compared with students of the previous classes (p <0,01). The results obtained are fully explained by age-related physiological changes in the child’s body.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15454
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2018, № 29

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oksana Kryzhanivska, Viktor Maystruk ....pdf408,59 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.