Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15365
Назва: Increasing the Physical Activity of Primary School Students with Cheerleading Techniques
Інші назви: Підвищення рухової активності учнів початкової школи засобами черлiденгу.
Автори: Kolomeitseva, Olha
Коломійцева, Ольга
Бібліографічний опис: Коломійцева, О. Increasing the Physical Activity of Primary School Students with Cheerleading Techniques = Підвищення рухової активності учнів початкової школи засобами черлiденгу // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2017. - № 1 (37). - С. 43-47 https://doi.org/10.29038/2220-7481-2017-01-43-47
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 18-гру-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім.Лесі Українки
Теми: physical activity
cheerleading, pupils
extracurricular physical educative and sports work
health improving potential
рухова активність
черліденг
молодші школярі
озакласна фізкультурно-спортивна робота
оздоровчий потенціал
Короткий огляд (реферат): Revelance of research is due to gain trend of worsening health of primary school students and necessity of search of innovative forms of modernization of system physical education in conditions of reforming the education system. The purpose of research is to experimentally substantiate the effectiveness of cheerleading practices as mean of increasing physical activity of primary school students in the process of extracurricular physical educative and sports work. Based on the generalization of scientific literature on the research problem found out, that cheerleading practices contribute to the effective functioning of the body's basic systems, formation of vital physical skills, increasing of physical preparation level, perfection of physical qualities. Proposed the program of cheerleaders` physical preparation with the purpose of increasing the level of their physical activity, where 50 % of the practice time is allocated to general physical training with a priority direction of development of endurance, strength, flexibility, coordination skills, dexterity in the process of both specially organized and substantive cheerleading practices. According to the results of the initial and control stages of diagnosis based on standardized tests (broad jump, jumps through the gymnastic bench on two legs for 10 seconds, lifting the torso from a prone position, flexion of the torso from sitting position, push-ups) proved that systematic practices contributed to an increase of physical development indicators and physical preparedness of students by 25 %. It has been proved, that cheerleading practices, as a model for improving children` health physical regime of primary school students, provide necessary amount of physical activity to pupils during extracurricular physical educative and sports work.Актуальність дослідження зумовлена поглибленням тенденції погіршення здоров’я учнів початкової школи та необхідністю пошуку інноваційних форм модернізації системи фізичного виховання в умовах реформування системи освіти. Мета дослідження –експериментальне обґрунтування ефективності занять черліденгом як засобом збільшення рухової активності учнів початкової школи в позакласній фізкультурно-спортивній роботі. Запропоновано програму загальної фізичної підготовки (ЗФП) та спеціальної фізичної підготовки черлідерів для підвищення рівня їхньої рухової активності, де 50 % часу навчально-тренувальних занять відведено на загальну фізичну підготовку з пріоритетною спрямованістю розвитку витривалості, сили, гнучкості, координаційних здібностей, спритності в процесі як спеціально організованих, так і самостійних занять черліденгом. За результатами вихідного та контрольного вимірювань на основі стандартизованих тестів установлено, що в процесі систематичних секційних занять показники фізичного розвитку та фізичної підготовленості учнів збільшилися на 25 %. Доведено, що секційні заняття черліденгом як модель оздоровчого рухового режиму молодших школярів забезпечуютьнеобхідний обсяг рухової активності учнів початкової школи в позакласній фізкультурно-спортивній роботі
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15365
https://doi.org/10.29038/2220-7481-2017-01-43-47
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2017, № 1 (37)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Olha Kolomeitseva.pdf182,82 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.