Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15180
Title: | Моделювання перекладу природніх мов: програма вибіркової навчальної дисципліни |
Authors: | Бондар, Тетяна Георгіївна Bondar, Tetiana H. |
Bibliographic description (Ukraine): | Бондар Т. Г. Моделювання перекладу природніх мов: програма вибіркової навчальної дисципліни / Т. Г. Бондар ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки; кафедра прикладної лінгвістики. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2018. – 11 с. |
Issue Date: | 2018 |
Date of entry: | 29-Nov-2018 |
Publisher: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки |
Keywords: | інтегральна компетентність аналіз та синтез |
Abstract: | Мета курсу - представити переклад як суцільний природний експеримент, пов'язаний із зіставленням мовних і мовленнєвих одиниць у двох мовах у реальних актах міжмовної комунікації, визначити теоретичні можливості та практичну досягненість ступеня адекватності текстів оригіналу й перекладу з урахуванням розбіжностей у відповідних мовах і культурах, а також типу тексту оригіналу, мети перекладу й характеру прогнозованого реципієнта. Основними завданнями вивчення дисципліни «Моделювання перекладу природних мов» є ознайомлення студентів з предметом вивчення; інтеграція розуміння цього предмету в контексті інших мовознавчих дисциплін; навчання студентів вільного та адекватного використання методів, моделей та прийомів для здійснення кваліфікованого перекладу. |
Description: | Програма навчальної дисципліни «Моделювання перекладу природних мов» підготовки магістра, спеціальності 035 Філологія, спеціалізації Прикладна лінгвістика |
URI: | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15180 |
Content type: | Training program |
Appears in Collections: | Навчально-методичні матеріали (FIF) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
model_perekladu.pdf | 391,88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.