Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15114
Title: Психологія булінгу
Authors: Вічалковська, Наталія Калинівна
Vichalkovska, Nataliia Kalynivna
Bibliographic description (Ukraine): Вічалковська Н. К. Психологія булінгу : програма вибіркової навчальної дисципліни підготовки бакалавра галузі знань 05«Соціальні та поведінкові науки» спеціальності 053 Психологія освітної програми Психологія / Н. К. Вічалковська ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. – Луцьк, 2018. - 16 с.
Issue Date: Oct-2018
Date of entry: 23-Nov-2018
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: види агресії та насильства
основні теорії агресії
методи систематичного дослідження агресії
біологічні основи агресивної поведінки людини
соціальні детермінанти агресії
Abstract: Мета: сформувати знання про цілі, функції та види булінгу, основні теорії агресії, основні причини виникнення агресії; механізми становлення агресивної поведінки людини; особливості прояву агресії у різні вікові періоди, методи психологічної діагностики агресивності, індивідуальні та групові методи психокорекції агресивності. Завдання: розглянути та проаналізувати теорії агресії, психологічні причини та прояви агресивності, оволодіти основними методими та методиками психокорекції дитячої агресивності. В результаті вивчення даного курсу студент повинен знати: основні причини виникнення агресії; механізми становлення агресивної та насильницької поведінки; особливості прояву агресії у різні вікові періоди; уміти: діагностувати агресивність; відрізняти агресивну поведінку від агресивних станів; володіти психологічними методами корекції агресивної поведінки.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15114
Content type: Training program
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПсихолБулінгу.pdf449,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.