Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15105
Назва: Особливості фізичного виховання молодших школярів із депривацією зору
Інші назви: Features of Physical Education of Junior Pupils with Deprivation of Vision
Автори: Пангелова, Наталія Євгенівна
Panhelova, Nataliya
Бібліографічний опис: Пангелова Н. Є. Особливості фізичного виховання молодших школярів із депривацією зору / Наталія Пангелова // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2017. − Вип. 28. – С. 186-191.
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 22-лис-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: депривація
зір
діти
молодший шкільний вік
процес фізичного виховання
deprivation
vision
children
junior school age
process of physical education
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми дослідження зумовлена тим, що сьогодні різке скорочення рухової активності сучасних молодших школярів і збільшення зорових навантажень призвели до серйозних захворювань і порушень зору. Завдання дослідження – розкрити особливості фізичного виховання дітей із депривацією зору молодшого шкільного віку в процесі фізичного виховання. Результати роботи. Велику роль у профілактиці слабкозорості та припиненні його прогресування покликані зіграти засоби фізичної культури, особливо спеціальні вправи для очних м’язів (окотренінг), та інші сучасні оздоровчі технології. Дослідженнями встановлено, що комплексне використання засобів фізичного виховання й вправ для тренування зорового аналізатора в одному тренувальному занятті забезпечує сприятливі педагогічні умови для підвищення оздоровчого ефекту занять. Висновки. Аналіз літературних джерел засвідчив, що у фізичному вихованні дітей, які мають патологію зорового аналізатора, можна виділити два напрями, у яких диференційовано застосовують різноманітні засоби фізичного виховання й спеціальні вправи для тренування зорового аналізатора. The topicality of the research topic is due to the fact that at present, a sharp reduction of motor activity of modern junior pupils and increase of visual load caused serious illnesses and visual impairments. The objective of the research is to reveal the peculiarities of physical education of children with deprivation of vision of junior school age in the process of physical education. Results of Work. An important role in impairment prevention and termination of its progression is to play the means of physical culture, especially special exercises for eye muscles (eye training), and other modern healthimproving technologies. The researches have established that the complex use of physical education and exercises for the training of the visual analyzer in one training session provides favorable pedagogical conditions for improving the health-improving effect of training sessions. Conclusions. The analysis of literary sources showed that in the physical education of children with pathology of the visual analyzer, two directions can be distinguished, in which the various means of physical education and special exercises for the training of the visual analyzer are differentially applied.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15105
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2017, № 28

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nataliya Panhelova.pdfОсновна стаття296,09 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.