Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15066
Назва: Використання інформаційних технологій у процесі адаптивного фізичного виховання школярів із депривацією сенсорних систем
Інші назви: Use of Information Technologies in the Process of Adaptive Physical Education of Schoolchildren with Deprivation of Sensory Systems
Автори: Бурдаєв, Кирило Володимирович
Burdayev, Kyryl
Бібліографічний опис: Бурдаєв К. В. Використання інформаційних технологій у процесі адаптивного фізичного виховання школярів із депривацією сенсорних систем / Кирило Бурдаєв // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного -університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2017. − Вип. 28. – С. 103-109.
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 16-лис-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: адаптивне фізичне виховання
інформаційні технології
школярі
adaptive physical education
schoolchildren
information technologies
Короткий огляд (реферат): Аналітичний конструктивний аналіз спеціальної науково-методичної літератури дає підставу зробити висновок про те, що питання використання інформаційних технологій, спрямованих на підвищення ефективності процесу АФВ школярів із деривацією сенсорних систем, є актуальною педагогічною проблемою. Під впливом трансформаційних потреб у суспільстві, по-перше, реалізуються методики більш ефективного, порівняно з минулим, забезпечення доступу до наявних у суспільстві інформаційних ресурсів формально для всіх категорій населення. В останні роки суттєво зріс інтерес науковців до проблеми підвищення ефективності процесу АФВ школярів із деривацією сенсорних систем. Огляд наукових досліджень засвідчив, що найважливішим методичним підходом в АФВ школярів є врахування індивідуальних особливостей розвитку їхньої моторики. Для розв’язання цього завдання на перше місце поставлено добір методів і засобів, які дають змогу діагностувати особливості й ступінь рухових порушень. Аналіз наукових досліджень свідчить, що сьогодні розвиток сучасних методів вимірювання, упровадження в дослідницьку практику комп’ютерних систем значно розширюють можливості використання коригувальних фізичних вправ у процесі АФВ школярів. Перспективи подальших досліджень будуть пов’язані з розробкою мультимедіа-інформаційно-методичної системи для її інтеграції в процес фізичного виховання молодших школярів із порушенням слуху. Використання мультимедіа дасть змогу максимально врахувати індивідуальні особливості сприйняття інформації школярами, що надзвичайно важливо при опосередкованій комп’ютерній передачі навчальної інформації від педагога до учня. Analytical constructive analysis of special scientific and methodological literature allows us to conclude that the issues of the use of information technologies aimed at increasing the efficiency of the adaptive physical education (APE) process for schoolchildren with derivation of sensory systems is a topical pedagogical problem. Under the influence of transformational needs in society, firstly, it is implemented the methods that are more effective than in the past, providing access to the information resources available in the society formally for all categories of the population. In recent years, the interest of scientists in the problem of increasing the effectiveness of APE process of schoolchildren with the deprivation of sensory systems has increased substantially. A review of scientific studies has shown that the most important methodological approach in the APE of schoolchildren is to take into account individual characteristics of development of their motor skills. In order to solve this problem, first of all it is applied the selection of methods and tools that allow diagnosing the peculiarities and extent of motor disorders. The analysis of scientific research indicates that today the development of modern measurement methods, introduction of computer systems in research practice significantly expand the possibilities of using corrective physical exercises in the APE process of schoolchildren. Prospects for further studies will be related to the development of multimedia information and methodological system for its integration into the process of physical education of junior schoolchildren with hearing impairments. The use of multimedia allows taking into account the individual peculiarities of students’ perception of information as much as possible which is extremely important for the indirect computer transfer of educational information from a teacher to a student.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15066
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2017, № 28

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kyryl Burdayev.pdfОсновна стаття682,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.