Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15046
Назва: Олімпійська освіта та визначення її ролі майбутніми фахівцями фізичної культури й спорту
Інші назви: Olympic Education and Definition of its Role by Future Specialists of Physical Culture and Sports
Автори: Карабанова, Надія Семенівна
Альошина, Алла Іванівна
Бичук, Олександр Іванович
Karabanova, Nadiya
Alоshyna, Alla
Bychuk, Oleksandr
Бібліографічний опис: Карабанова Н. С. Олімпійська освіта та визначення її ролі майбутніми фахівцями фізичної культури й спорту / Надія Карабанова, Алла Альошина, Олександр Бичук // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2017. − Вип. 28. – С. 209-213.
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 15-лис-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: олімпійська освіта
студенти
рівень знань
фахівці
методика підготовки
теоретичні знання
Olympic education
students
level of knowledge
specialists
methods of training
theoretical knowledge
Короткий огляд (реферат): Дослідження cтосується формування готовності до олімпійської освіти в майбутніх фахівців фізичної культури й спорту. Залучення дітей і молоді до ідеалів та цінностей олімпізму займає все більш важливе місце в системі освіти, виховання та навчання підростаючого покоління. У багатьох країнах реалізуються програми олімпійської освіти для школярів, студентів, інших груп дітей і молоді. Як свідчить практика, рівень теоретичних знань з олімпійської освіти потребує більш глибокої підготовки та знань у майбутніх фахівців фізичної культури й спорту. Покращити знання та навички дітей з олімпізму допоможуть висококваліфіковані спеціалісти, які успішно показують високі показники під час засвоєння теоретичних і практичних знань. На всіх рівнях держави все частіше піднімається питання олімпійського руху, освіти дітей, школярів, студентів, що, відповідно, стосується питання про підвищення рівня підготовки майбутніх спеціалістів із фізичної культури й спорту. The study is devoted to the formation of readiness for the Olympic education in future specialists of physical culture and sports. Involving children and young people to the ideals and values of Olympism occupies an increasingly important place in the system of education, upbringing and teaching of the young generation. Many countries have implemented curricula of the Olympic education for schoolchildren, students and other groups of children and youth. In practice, the level of theoretical knowledge of the Olympic education requires deeper training and preparation of future specialists in physical culture and sports. Highly qualified specialists who successfully demonstrate strong performance during the mastering of theoretical and practical knowledge will help to improve children’s knowledge and skills in Olympism. The issues of the Olympic movement, education of children, pupils, students, which touches the issue of raising the level of training of future specialists in physical culture and sports, have been increasingly raised at all state levels.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15046
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2017, № 28

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nadiya Karabanova.pdfОсновна стаття295,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.