Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15029
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБацмай, Світлана-
dc.date.accessioned2018-11-13T18:15:41Z-
dc.date.available2018-11-13T18:15:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2415-8143-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15029-
dc.descriptionБацмай С. МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ ҐЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ / Світлана Бацмай // Педагогічний часопис Волині. - №3(10). - 2018. - с. 73-80uk_UK
dc.description.abstractУ статті описано модель розвитку організаційної культури керівників закладів загальної середньої освіти на засадах ґендерного підходу. Зосереджено увагу на концептуальній, змістовій, процесуальній, структурно-суб’єктній, діагностико-корекційній та результативній складових вказаної моделі. Детально проаналізовано алгоритм роботи з розвитку організаційної культури керівників закладів загальної середньої освіти у системі післядипломної педагогічної освіти.The model of secondary educational establishments’ leaders’ organizational culture development according to gender approach is described in the article. The attention is concentrated on the concept component, the content component, the process component, the structure-subject component, the diagnostic-correction component, and the result component of the given model. The algorithm of secondary educational establishments’ leaders’ organizational culture development in the system of post-graduate pedagogical education is analyzed in details.uk_UK
dc.description.sponsorshipСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.relation.ispartofseriesІнноваційні процеси в освіті;12-
dc.subjectмодель розвитку організаційної культури керівників закладів загальної середньої освіти, ґендерний підхід, концептуальна складова, змістова складова, процесуальна складова, структурно-суб’єктна складова, діагностико-корекційна складова, результативна складова.uk_UK
dc.subjectthe model of secondary educational establishments’ leaders’ organizational culture development, gender approach, the concept component, the content component, the process component, the structure-subject component, the diagnostic-correction component, and the result component.uk_UK
dc.titleМОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ ҐЕНДЕРНОГО ПІДХОДУuk_UK
dc.title.alternativeTHE MODEL OF SECONDARY EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS’ LEADERS’ ORGANIZATIONAL CULTURE DEVELOPMENT ACCORDING TO GENDER APPROACHuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2018, № 3(10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бацмай С.-73-80.pdf1,29 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.