Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15011
Назва: Результати впливу експериментальної програми з плавання на показники фізичного стану студентів II–III курсів КФВ НУФВСУ
Інші назви: The Results of Influence of the Experimental Swimming Program on Physical Condition of Students of the II–III Courses of the Department of Physical Education of National University of Ukraine on Physical Education and Sport
Автори: Павляшик, Віталій Вікторович
Pavliashyk, Vitaliy
Бібліографічний опис: Павляшик В.В. Результати впливу експериментальної програми з плавання на показники фізичного стану студентів II–III курсів КФВ НУФВСУ / Віталій Павляшик // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2017. − Вип. 28. – С. 48-52.
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 13-лис-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: фізичний стан
плавання
фізична підготовленість
оздоровчі цінності
physical condition
swimming
physical preparedness
health-improving values
Короткий огляд (реферат): Проведений у межах наукової роботи аналіз найбільш важливих наукових джерел літератури дав змогу окреслити коло проблем, які нагально потрібно розв’язати в суспільстві. Вихід із цього становища вбачаємо в посиленні вимог до показників фізичного стану студентів спортивних спеціальностей, організаційно-методичного забезпечення навчального процесу засобами фізичного виховання, у якому його національні особистісні цінності, оздоровча спрямованість виступають як системоутворювальний гуманістичний фактор, який формує сучасну стратегію й тактику гармонізації виховання студентської молоді та дає змогу здійснити цілеспрямоване виконання завдань виховання здорової особистості. Мета роботи – експериментальне обґрунтування, розробка й визначення впливу програми з плавання на показники фізичного стану студентів. Дані констатувального етапу педагогічного експерименту вказують на низьку ефективність чинної системи навчання в спеціалізованих спортивних навчальних закладах освіти. У наявних програмах фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів акцентовано на високому рівні результатів, а не домінуючому показнику соматичного здоров’я, фізичної підготовленості, рухового вміння, навички під час виконання вправ. Окрім того, абсолютно не враховано інтерес та зацікавленість молоді до певного виду спорту. Формувальний педагогічний експеримент засвідчив високий рівень ефективності запропонованої програми з плавання для студентів II–III курсів КФВ. The analysis of the most important scientific sources of literature carried out within the framework of the scientific work has made it possible to outline the range of problems that urgently need to be resolved in society. The solution of this situation is seen in strengthening of the requirements to the indicators of the physical condition of students of sports specialties, the organizational and methodological support of the educational process by means of physical education, in which its national personal values, health-improving orientation act as a systemforming humanistic factor that shapes the modern strategy and tactics of harmonizing the education of the student youth and allows to carry out purposeful decision of problems of education of a healthy personality. The objective of the work was to experimentally substantiate, develop and determine the impact of the swimming program on the indicators of the physical condition of students. The findings of the ascertaining stage of pedagogical experiment indicate low efficiency of the current system of training in specialized sports schools. Existing physical education programs of higher educational institutions emphasize the high level of results, rather than the dominant index of physical health, physical fitness, motor skills, and skills in performing exercises. In addition, the interest of young people in a particular sport is completely ignored. The forming pedagogical experiment showed a high level of efficiency of the proposed swimming program for students of the II-III courses of the Department of Physical Education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15011
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2017, № 28

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vitaliy Pavliashyk.pdfОсновна стаття309,79 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.