Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14991
Назва: Дисперсійний аналіз компонентів готовності майбутніх фахівців з фізичного виховання i спорту до реабілітаційної роботи1
Інші назви: Dispersion analysis of components of readiness of future specialists in physical education and sport for rehabilitation work.
Автори: Долинний, Юрій
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 10-лис-2018
Теми: дисперсійний аналіз, фахівці, фізичне виховання, вплив, обмежені фізичні можливості.
variance analysis, specialists, physical education, influence, limited physical possibilities.
Серія/номер: Актуальні питання теорії і практики спеціальної освіти та соціальної роботи;1
Короткий огляд (реферат): У статті представлено дисперсійний аналіз мотиваційного, когнітивного, рефлексивного, професійного компонентів готовності майбутніх фахівців з фізичного виховання i спорту до реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями. У результаті проведених досліджень впливу експериментальної та загальної програм на підготовку майбутніх фахівців з фізичного виховання i спорту до реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями встановлено, що використання експериментальної програми під час навчання бакалаврів з 2–4 курсів несе більший % прирісту освоєння мотиваційного, когнітивного, рефлексивного, професійного компонента готовності майбутніх фахівців спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» з додатковою спеціалізацією за вибором студента «фізкультурно-оздоровлювальна та реабілітаційна робота», кваліфікації «Бакалавр з фізкультурно-оздоровлювальної та реабілітаційної роботи. Вчитель фізичної культури і спорту». Це підтверджує порівняльний (%) аналіз контрольних й експериментальних груп показників рівня готовності майбутніх фахівців з фізичного виховання і спорту. Проведені дослідження дають підставу стверджувати, що впровадження експериментальної «Програми підготовки фахівців з фізичного виховання i спорту до реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями» у навчальний процес майбутніх фахівців з фізичного виховання i спорту може суттєво впливати на рівень підготовки майбутніх фахівців, які у своїй майбутній професійній діяльності планують займатись фізкультурно-оздоровлювальною та реабілітаційною роботою з дітьми з обмеженими фізичними можливостями. Article presents the dispersive analysis of motivational, cognitive, reflexive, professional components in the readiness of future faculties in physical education and sport to rehabilitation work with children interchangeable physical capabilities. As a result of the conducted studies of the influence of the experimental and general programs of training future specialists in physical education and sports for rehabilitation work with children with disabilities, it is established that the use of the experimental program during the training of bachelors of 2-4 courses carries a greater% increase in the development of motivational, cognitive, reflexive, professional component of the readiness of future specialists in the specialty 017 "Physical Culture and Sport" with additional specialization in the choice of the student "physical culture and rehabilitation and rehabilitation work", qualification "Bachelor of Physical Education and Recreation, Teacher of Physical Culture and Sports." This confirms comparative (%) analysis of control and experimental groups of indicators of the level of preparedness of future specialists in physical education and sport. The conducted researches give grounds to assert that the introduction of the experimental "Program of training specialists in physical education and sports for rehabilitation work with children with disabilities" into the educational process of future specialists in physical education and sports can significantly influence the level of training of future specialists who, in their future professional activities plan to engage in physical fitness and rehabilitation work with children with limited Physically capabilities. Life experience, practice of physical education and sport indicate that the process of rehabilitation of people with disabilities should begin as early as possible in childhood. The increased attention to this issue by a large number of teachers, psychologists, and sociologists is due to the fact that children with limited physical abilities in a modern democratic society do not have the right to remain on the verge of socio-cultural processes, systems of human relationships and values. These children have the same rights as those who are healthy: they must fully study, get general education and benefit society and the future in the future.
Опис: Долинний Юрій Дисперсійний аналіз компонентів готовності майбутніх фахівців з фізичного виховання i спорту до реабілітаційної роботи/Юрій Долинний // Педагогічний часопис Волині - №3(10). - 2018. - с. 141-145
Спонсорська підтримка: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14991
ISSN: 2415-8143
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2018, № 3(10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Долинний Ю.-141-145.pdf610,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.