Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/149
Назва: Детский аутизм как новая профессиональная реальность
Інші назви: Children with Autism as a New Professional Reality
Автори: Валитова, И. Е.
Valitova, I.Ye.
Бібліографічний опис: Валитова, И. Е. Детский аутизм как новая профессиональная реальность / И. Е. Валитова // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології АПН України ; гол. ред. Л. Засєкіна. – Луцьк, 2011. – Вип. 17. – С. 19-28. – Библиогр.: 8 названий.
Дата публікації: 2011
Дата внесення: 23-гру-2012
Видавництво: Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології АПН України
Теми: аутизм
autism
аутистические нарушения
autistic disorders
профессиональная позиция
professional position
принцип парадоксальности
principle of paradox
методические подходы
methodical approaches
Короткий огляд (реферат): В статье рассматриваются проблемы работы специалистов с детьми с аутистическими нарушениями, описывается понятие профессиональной позиции специалиста относительно детей с аутистическими нарушениями, обосновываются пути ее формирования. In the article the problems of professionals working with children having autistic disorders are considered. The notion “professional position” concern children having autistic disorders is described, the possible ways of its formation is substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/149
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Психологічні перспективи, 2011, № 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Valitova.pdf226,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.