Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14754
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСохацька, Оксана-
dc.contributor.authorSokhatska, Oksana-
dc.date.accessioned2018-10-16T09:58:10Z-
dc.date.available2018-10-16T09:58:10Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСохацька О. Вплив сім’ї на професійне самовизначення та ціннісні орієнтації молодого покоління / О. Сохацька // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Р. А. Арцишевський та ін.]. - Луцьк, 2016. - № 10 (335) : Філософські науки. - С.68-74.uk_UK
dc.identifier.issn1729-360Х-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14754-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі освітніх мотивацій та ціннісних орієнтацій сучасної студентської молоді. Розкрито суть і зміст поняття освіти цінностей, ціннісних орієнтацій, мотивів, професійної діяльності. Зазначено, що в нинішніх умовах здобуття освіти перестає сприйматися суспільством як характеристика певного життєвого етапу, а перетворюється на універсальну цінність, до якої індивід звертається впродовж усього життя. Висвітлено роль сім’ї у професійному самовизначенні та встановленні ціннісних орієнтацій молоді. Навчально-виховний процес – специфічний засіб залучення студентів до системи пізнавально-духовної діяльності, яка передбачає творче обґрунтування наукового світогляду, методологічної культури мислення й діяльності, духовного наслідку світової культури, важку працю для оволодіння загальнонауковими та професійними знаннями, умінням мислити, перетворюватися на людину, що мислить для того, щоб пізнати навколишній світ і саму себе.uk_UK
dc.description.sponsorshipThe article is devoted to the educational motivations and values of modern students. The essence of the concept and content of education values, values, motives profession. It is emphasized that the creation of mankind and challenging global technosphere, forming social realities of the information society requires more and more people adequate level of complexity and promising opportunities. The article notes that in these circumstances to get education ceases to be perceived by society as a characteristic of a particular life stage and becomes a universal value, which addresses individual throughout life. High school was seen as the main stage of preparation and adaptation of young people to the realities of the information society. The educational process is a specific way to include students in cognitive-spiritual activity that involves creative scientific outlook study, methodological culture of thinking and spiritual consequences of World Culture, toil on the mastery of general scientific and professional knowledge, execution abilities to think, to turn into a man that thinks to know the surrounding world and himself.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectсистема цінностейuk_UK
dc.subjectvaluesuk_UK
dc.subjectосвітаuk_UK
dc.subjecteducationuk_UK
dc.subjectінформаційне суспільствоuk_UK
dc.subjectinformation societyuk_UK
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UK
dc.subjectprofessional activitiesuk_UK
dc.titleВплив сім’ї на професійне самовизначення та ціннісні орієнтації молодого поколінняuk_UK
dc.title.alternativeThe Influence of the Family on Professional Self-determination and the Value Orientation of the Younger Generationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.subject.udc37.03-
Appears in Collections:Серія "Філософські науки", 2016, №10 (335)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sohatska_1_.pdf264,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.