Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14492
Title: Особливості та стан розвитку вольової саморегуляції майбутніх фахівців соціальної сфери
Other Titles: The features and conditions of development of volitional self-regulation in the future specialists of social sphere
Authors: Гунько, Степан Олександрович
Hunko, Stepan O.
Bibliographic description (Ukraine): Гунько С. О. Особливості та стан розвитку вольової саморегуляції майбутніх фахівців соціальної сфери / С. О. Гунько // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 75(3). - С. 38-41.
Issue Date: 2017
Date of entry: 27-Jul-2018
Publisher: Херсонський державний університет
Keywords: професійна підготовка
вольова саморегуляція
наполегливість
самовладання
відповідальність
professional training
volitional self-regulation
persistence
composure
responsibility
Abstract: У статті представлені результати дослідження стану та особливостей розвитку в майбутніх фахівців соціальної сфери здатності керувати своїми діями, станами та спонуканнями, поведінкою в різних ситуаціях. Встановлено, що для більшості обстежених студентів характерним є в цілому високий рівень розвитку загальної саморегуляції. У той же час, за окремими її компонентами, проявляється переважання студентів з низьким рівнем сформованості цих якостей. З переходом до старших курсів відбувається незначне зростання емоційної стійкості студентів, їхньої здатності володіти собою в різноманітних ситуаціях та зниження показників рівня розвитку наполегливості.In this article was presented results of the research condition and features of development in the future specialists of social sphere for ability to manage its actions, conditions, motivations, behavior in the different situations. It was found that for most students which surveyed were characterized high level of development of general self-regulation. At the same time for some of its components has shown predominance of students with low level of formation these qualities. With transition to the senior students happens a slight increase of emotional stability in the students their ability to control yourself in the different situations and decrease of indexes level of development of persistence.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14492
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf191,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.