Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14492
Назва: Особливості та стан розвитку вольової саморегуляції майбутніх фахівців соціальної сфери
Інші назви: The features and conditions of development of volitional self-regulation in the future specialists of social sphere
Автори: Гунько, Степан Олександрович
Hunko, Stepan O.
Бібліографічний опис: Гунько С. О. Особливості та стан розвитку вольової саморегуляції майбутніх фахівців соціальної сфери / С. О. Гунько // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 75(3). - С. 38-41.
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 27-лип-2018
Видавництво: Херсонський державний університет
Теми: професійна підготовка
вольова саморегуляція
наполегливість
самовладання
відповідальність
professional training
volitional self-regulation
persistence
composure
responsibility
Короткий огляд (реферат): У статті представлені результати дослідження стану та особливостей розвитку в майбутніх фахівців соціальної сфери здатності керувати своїми діями, станами та спонуканнями, поведінкою в різних ситуаціях. Встановлено, що для більшості обстежених студентів характерним є в цілому високий рівень розвитку загальної саморегуляції. У той же час, за окремими її компонентами, проявляється переважання студентів з низьким рівнем сформованості цих якостей. З переходом до старших курсів відбувається незначне зростання емоційної стійкості студентів, їхньої здатності володіти собою в різноманітних ситуаціях та зниження показників рівня розвитку наполегливості.In this article was presented results of the research condition and features of development in the future specialists of social sphere for ability to manage its actions, conditions, motivations, behavior in the different situations. It was found that for most students which surveyed were characterized high level of development of general self-regulation. At the same time for some of its components has shown predominance of students with low level of formation these qualities. With transition to the senior students happens a slight increase of emotional stability in the students their ability to control yourself in the different situations and decrease of indexes level of development of persistence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14492
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf191,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.