Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14375
Назва: | ПОКАЗНИКИ ТА КРИТЕРІЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАКОВО-СИМВОЛІЧНОЇ НАОЧНОСТІ |
Інші назви: | INDICATORS AND CRITERIA OF INTENDING PROFESSIONAL TRAINING TEACHERS READINESS TO APPLYING SIGNS AND SYMBOLS VISUAL AIDS |
Автори: | Єрмоленко, Євген |
Дата публікації: | 2018 |
Дата внесення: | 19-лип-2018 |
Теми: | педагог професійного навчання, знаково-символічна наочність, готовність, показники, критерії. professional education teacher, sign and symbol visual aids, readiness, indicators, criteria. |
Серія/номер: | Інноваційні процеси в освіті;7 |
Короткий огляд (реферат): | Автором розглянуто проблему визначення показників та критеріїв готовності майбутніх педагогів професійного навчання до застосування знаково-символічної наочності у процесі професійної діяльності в рамках компетентнісного підходу. Проаналізовано різні підходи науковців до визначення категорії «готовність». У результаті аналізу уточнено зміст поняття «готовність до використання знаково-символічної наочності». На основі сучасних педагогічних досліджень, щодо критеріїв готовності майбутніх фахівців до різних аспектів професійної діяльності, розроблено власну систему критеріїв готовності майбутніх педагогів професійного навчання до застосування знаково-символічної наочності. Дана система включає: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний та особистісний критерії. У статті описано зміст та визначено показники названих вище критеріїв.The author examines the problem of determining indicators and criteria for the readiness of future teachers of vocational training to use sign-symbolic visibility in the process of professional activity within the framework of the competence approach. Various approaches of scientists to the definition of the category "readiness" are analyzed. As a result of the analysis, the content of the notion "readiness for the use of sign-symbolic visibility" is clarified. On the basis of modern pedagogical studies, criteria for the readiness of future specialists to various aspects of professional activity, a system of criteria has been developed for the readiness of future teachers of vocational training to use sign-symbolic visibility. This system includes: motivational, cognitive, activity and personal criteria. The article describes the content and defines the indicators of the above criteria. |
Опис: | Єрмоленко Є. ПОКАЗНИКИ ТА КРИТЕРІЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАКОВО-СИМВОЛІЧНОЇ НАОЧНОСТІ./ Євген Єрмоленко // Педагогічний часопис Волині. - № 2(9). - 2018 . - С. 74-81 |
Спонсорська підтримка: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14375 |
ISSN: | 2415-8143 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Педагогічний часопис Волині, 2018, № 2(9) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Єрмоленко-74-81.pdf | 457,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.