Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14372
Назва: Книга «російсько-українська війна (2014–2017 роки)» М. Лазаровича – важлива платформа у викладанні суспільних дисциплін у вищій школі
Автори: Гарбарук, Альона
Ковальчук, Ірина
Бібліографічний опис: Гарбарук А., Ковальчук І. Книга «російсько-українська війна (2014–2017 роки)» М. Лазаровича – важлива платформа у викладанні суспільних дисциплін у вищій школі / Гарбарук Альона, Ковальчук Ірина // Педагогічний часопис Волині. - № 2(9). - 2018 . - С. 57-62.
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 19-лип-2018
Теми: російсько-українська війна 2014–2017 роки
Russian-Ukrainian War 2014-2017
М. Лазарович
монографія
заклад вищої освіти
суспільні дисципліни
критичне мислення
M. Lazarovich
monograph
institution of higher education
social disciplines
critical thinking
Серія/номер: Інноваційні процеси в освіті;4
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються ключові положення книги М. Лазаровича «Російсько-українська війна (2014–2017 роки)» з точки зору викладача суспільних дисциплін вищої школи. Зазначається, що видання містить корисні матеріали для вивчення історії, політології, правознавства, соціології, філософії у закладі вищої освіти. Наводяться конкретні приклади. Наголошується на важливості наукового висвітлення подій, що відбуваються в Україні під сучасну пору. Окреслюється роль критичного мислення у трактуванні студентами суспільних явищ і процесів.The article deals with the key provisions of the book by M. Lazarovich «Russian-Ukrainian War (2014-2017)» from the point of view of the teacher of social disciplines of higher education. It is noted that the publication contains useful materials for studying history, political science, jurisprudence, sociology, and philosophy at higher education institution. Specific examples are given. It is emphasized the importance of scientific coverage of events taking place in Ukraine at the present time. The role of critical thinking in the treatment of social phenomena and processes by students is outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14372
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2018, № 2(9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
57-62.pdf387,68 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.